03
چهار شنبه 13 بهمن 1400
شماره 8429
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهرداری تهران نقشی در این ماجرا نداشت

زیباسازی
در آستانه شروع جشن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یک ویدئومپینگ بحث‌برانگیز از پرچم ایران و چین در کنار یکدیگر روی برج آزادی نقش بست و به نمایش عمومی درآمد.
ویژه
مدیریت شهری که نتوانسته برای شهروندان، جای پارک خودرویی را در پارکینگ‌های تعریف شده و نقاط جذاب سفر ایجاد کند، آیا اکنون باید 2لاین از یک معبر را به‌طور رسمی، به ‌جای پارک خودرو اختصاص دهد و از شهروندان بهای آن را در معابر عمومی مطالبه کند و یا سیاستگذار باید سکوت کند و حداقل روش قبلی را توسعه ندهد؟
براساس گزارش شهرداری، ماهانه بیش از یک‌هزار و ۲۵۰میلیارد تومان هزینه جاری و نگهداشت شهر است که در سال به بیش از ۲۲هزار میلیارد تومان می‌رسد.
در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به‌منظور توسعه و ارتقای کمی و کیفی بسترهای گردشگری شهری در ابعاد ملی و بین‌المللی تفاهمنامه‌ای را با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران امضا کرد.
بودجه1401 شهرداری تهران دیروز در پارلمان شهری نهایی شد

کاهش 6هزار میلیارد تومانی سقف بودجه پایتخت

اعضای شورای شهر تهران با بودجه 10+50 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران موافقت کردند
گزارش
دیروز بررسی بخش درآمدی بودجه1401 شهرداری پایتخت در دستور کار اعضای شورای شهر تهران بود که در نهایت خزانه‌دار پارلمان شهری پیشنهاد بودجه 50هزار میلیاردتومانی نقدی و غیرنقدی را ارائه داد و تصویب شد.

عرضه املاک شهرداری در بورس آغاز شد

بخشی از طرح‌های اقتصادی شهرداری تهران در دوره جدید عرضه املاک شهرداری در بورس است که پس از فراهم شدن مقدمات آن، اکنون آغاز شده است.
افزایش ظرفیت مهارت‌آموزی معتادان متجاهر
طی چند روز گذشته تعدادی از اهالی محله حکیمیه در شرق تهران نسبت به جانمایی برای احداث مرکز جمع‌آوری معتادان متجاهر تجمعی اعتراضی داشتند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران