• چهار شنبه 13 بهمن 1400
  • الأرْبِعَاء 29 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Feb 02

خودروهای وطنی گران‌تر از خارجی

کاهش شدید عرضه و افزایش بی‌رویه قیمت خودروهای داخلی موجب تداوم سیر صعودی گرانی خودرو و سبقت قیمت خودروهای مذکور از نرخ روز جهانی برخی خودروهای با‌کیفیت خارجی شده است.

34 تالاب ارزشمند در ایران

حال بیشتر تالاب‌های کشور ناخوش است. تالاب‌های ایران به طور معمول در انتهای حوضه آبریز قرار دارند؛ در نتیجه اصلی‌ترین مشکل آنها حقابه‌ حداقلی است که از آنها دریغ می‌شود.

سیاستگذاری تغییر یا ثبات؟!

مدیریت شهری که نتوانسته برای شهروندان، جای پارک خودرویی را در پارکینگ‌های تعریف شده و نقاط جذاب سفر ایجاد کند، آیا اکنون باید 2لاین از یک معبر را به‌طور رسمی، به ‌جای پارک خودرو اختصاص دهد و از شهروندان بهای آن را در معابر عمومی مطالبه کند و یا سیاستگذار باید سکوت کند و حداقل روش قبلی را توسعه ندهد؟

خود را برای پوشیدن این ردای فاخر آماده کنیم

هر اقدام خردمندانه‌ای، الزاماتی دارد که اگر به آن الزام‌ها بی‌توجهی شود، اقدام مورد نظر از مسیر خود خارج شده و هدفش نیز محقق نمی‌شود.

هشدار قرمز اومیکرون به کشور

ابتلا به‌سویه جدید کرونا یا همان اومیکرون در بیشتر استان‌های کشور خیز شدیدی را نشان می‌دهد.

نجات 55زن باردار در حوادث جوی دی ماه

از یک‌سو سیل و آبگرفتگی، از سویی دیگر برف و کولاک. تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، روزهای پرکاری را در دی ماه سال1400 پشت‌سر گذاشتند.

10منطقه بحران‌خیز جهان در سال2022

کنار هم چیدن مجموع رویداد‌هایی که در سال گذشته میلادی و سال‌های قبل  ازآن در جهان رخ داده‌اند، تصویر ترسناکی از جهان پیش روی ما قرار می‌دهد.

آمارهای نگران کننده دهه 90

پایان یک قرن عمر با برکت

شهرداری تهران نقشی در این ماجرا نداشت

اجرای حکم قصاص با 50قسم