08
چهار شنبه 13 بهمن 1400
شماره 8429
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
لندن: شرکت بیت‌ماوس‌‌دی‌ای‌اوBitMouseDAO قصد دارد ژن موش‌ها را به وسیله نوعی ویروس طوری کد‌گذاری کند که این موش‌ها در واقع حامل بیت‌کوین باشند.
چند روز پیش که کولاک و سرما ترکیه را درنوردید، خاخامیروحانی یهودی 62ساله که قصد داشت سفری به ترکیه داشته باشد در سرمای استانبول و انبوهی از برف گیر افتاد.
بر و برگ
شهر مسکو تاریخ خیلی قدیمی‌ای ‌ندارد و شکل‌گیری آن بر اساس نوشته‌های بیشتر کتاب‌ها به قرن دوازدهم میلادی و مشخصاً سال 1147برمی‌گردد.

اول آخر

خرس‌های قطبی خانه‌شان را در منطقه Okrug روسیه پس گرفتند اما بدون یخ و برف

برکت های کووید- 19

هیچ‌وقت زندگی سیاه و سفید نبوده، یعنی بالا تا پایینش را نگاه کنی، نه رومی رومی داشته نه زنگی زنگی. بالکل دنیا و آدم‌هایش هیچ زمانی صفر و صدی نبوده‌اند.
مرگ آقای جدول
مرگ آقای جدول
دیوانه‌کننده است، اینکه به همکارت، به کسی که فکر می‌کند آتش در خرمن همه عالم زده، بگویی جمع کن بساطت را و بعد برای اینکه طرف را حسابی له کرده باشی، اضافه کنی: «برو عناصر را مثل حروف الفبا مرتب کن.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
این هم از غرایب هاروارد بوده لابد که یکی از تهران و فراهان اراک و یکی دیگر از ارفورت در آلمان بلند شوند بروند آنجا اسلام‌شناسی و ادبیات فارسی درس بدهند.
همین مهریه که می‌گویند «کی داده و کی گرفته»، تا حالا دامادهای زیادی را پشت میله‌های زندان انداخته و دار و ندارشان را بر باد داده است.