• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 13 بهمن 1400
کد مطلب : 152731
+
-

نکته بازی/ چه لولایی دارند این پنجره‌ها!

در شرایطی که پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و تراکتور به‌دلیل بدهی‌های بین‌المللی بسته شده بود، مسئولان هر دو باشگاه اعلام کردند با پرداخت بدهی‌ها توانسته‌اند پنجره را باز کنند. واقعا یکی از باکیفیت‌ترین چیزهایی که ما در این مملکت داریم، همین لولای پنجره باشگاه‌هاست. چقدر این پنجره‌ها باز و بسته می‌شوند، اما لولاها آخ نمی‌گویند. پرسپولیس را ببینید؛ پنجره‌اش سر کالدرون بسته بود، بعد پول مربی آرژانتینی را دادند و پنجره باز شد، اما هنوز هوای تازه تو نیامده بود که با شکایت اوساگونا دوباره پنجره را بستند. الان طلب اوساگونا را داده‌اند و پنجره باز شده، اما همین فردا دوباره با شکایت استوکس یا یک نفر دیگر پنجره بسته خواهد شد. اصلا همین قصه النصر عربستان را گیج کرد و پرونده‌ای را گشود که 2سال است حل و فصل نمی‌شود!

اتفاقا ما هم نگران همین هستیم
در شرایطی که هواداران پرسپولیس مضطرب و نگران هستند، حمید سجادی وزیر ورزش مصاحبه کرده و گفته: «اقدامات مؤثر حمایتی در مورد پرسپولیس انجام داد‌ه‌ایم که آثار آن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.» راستش ما هم نگران همین مشخص شدن آثار تصمیمات شما هستیم. آدم‌های بدبینی نیستیم ها؛ اما وقتی دیدیم عاقبت چند‌ماه مطالعه و تحقیق شما رسید به اینجا که رضا درویش را مدیرعامل و بیژن ذوالفقارنسب را رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس کردید، دیگر حق داریم کمی نگران تصمیمات بعدی جنابعالی باشیم. حالا شما کار خاصی هم نکردی زیاد مهم نیست؛ نگرانیم باز هم هی بررسی کنید، بالا و پایین بروید و تصمیماتی از همین دست بگیرید. به‌نظر ما که کار را به امان خدا رها کنید و زیاد سخت نگیرید. بالاخره یک طوری می‌شود دیگر!

فلورنتینو پرس زمانه
چند روز پیش ناگهان یک موج خبری راه افتاد در مورد اینکه هال‌سیتی برای جذب‌اللهیار صیادمنش، 5میلیون یورو به فنرباغچه می‌پردازد و با توجه به مفاد قرارداد ابتدایی استقلال با باشگاه ترکیه‌ای، 20درصد از این مبلغ به آبی‌ها می‌رسد. این خبر همه را به وجد آورد، چرا که معمولا در ایران چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. همین مسئله باعث شد خیلی‌ها در فضای مجازی به تمجید از مدیران پیشین استقلال و ازجمله علی خطیر که گویا در عقد قرارداد صیادمنش نقش داشته بپردازند. با این حال کمی بعد معلوم شد خبری از این پول‌ها نیست و حضور‌اللهیار در هال‌سیتی هم صرفا کوتاه‌مدت و قرضی خواهد بود. خواستیم بگوییم اجازه بدهید اول پول به‌حساب بیاید، بعد در اینستاگرام فلان مدیر را تبدیل به «فلورنتینو پرس» زمانه کنید!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید