• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 13 بهمن 1400
کد مطلب : 152750
+
-

زیر یک خم/ یزدانی روی تشک مسابقه

محسن محمود  صفری  | خبرنگار

روز گذشته پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برای اینکه کشتی‌گیرانش را در شرایط مسابقه قرار دهد، دیداری درون‌اردویی برای آنها تدارک دیده بود. در این کشتی‌ها یونس امامی به مصاف امیرمحمدیزدانی رفت و با نتیجه 12-5 پیروز شد، حسن یزدانی برابر احمد بذری به برتری قاطع رسید، کامران قاسم‌پور موفق به شکست منصوری شد و امیرحسین زارع در برابر یدالله محبی بدون اینکه فنی رد و بدل شود، با خارج‌کردن پای محبی 2 بر صفر پیروز شد. از نکات جالب این دیدارها حمایت برخی ‌ملی‌پوشان از یکدیگر بود، طوری که قیاسی وظیفه تروخشک‌کردن امامی را برعهده داشت و حسن یزدانی نکات فنی را به رحمان عموزاد گوشزد می‌کرد.

اسپانسر سهند ارس غیبش زد
علیرضا رضایی که با تیم سهند ارس ‌قرار بود ‌در مسابقات جام دانکولف حاضر شود، اخیرا صحبت‌های عجیبی را در این خصوص مطرح کرده. نایب‌قهرمان المپیک گفته است: «چندی پیش اسپانسر تیم سراغ ما آمد و خواست که تیم را به جامی بین‌المللی اعزام کنیم. اقدامات لازم انجام شد و قرار بود اواخر بهمن به بلغارستان برویم اما در ادامه اسپانسر که باید هزینه‌‌ها را تامین می‌کرد، دیگر جواب تلفن اعضای تیم را نداد و در نهایت هم سفر لغو شد!متأسفانه شخصی در فدراسیون کشتی حضور دارد که همه کارهایش علیه کشتی است.» به‌نظر می‌رسد منظور رضایی، محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی است.

کرونا؛ چالش جدید محمد بنا
جام تختی طی روزهای 3 تا 6 اسفندماه به میزبانی شهر اهواز برگزار خواهد شد؛ مسابقاتی که مدعیان چرخه انتخابی، حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند. این در حالی است که  کرونا  در حال گسترش است. با توجه به اینکه جام تختی بخش مهمی از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی کشتی است، مشخص نیست درصورت لغو احتمالی این رقابت‌ها محمد بنا چطور می‌خواهد نفراتش را برای حضور در این رقابت‌ها معرفی کند. حالا با اجرایی‌شدن چرخه انتخابی به‌دلیل اوج‌گرفتن مجدد کرونا، می‌‌توان گفت حاشیه جدیدی در انتظار سرمربی محبوب کشتی فرنگی است.








 

این خبر را به اشتراک بگذارید