17
یکشنبه 10 بهمن 1400
شماره 8426
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تاوان برخورد صفر و صدی

فوتبال زنان در نوسان بین بی‌توجهی شدید و توجه افراطی گیر افتاده است
یادداشت
بدون تعارف نخستین حضور تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در جام ملت‌های آسیا چندان موفقیت‌آمیز نبود. دختران ایرانی در نخستین بازی با درخشش زهره کودایی، دروازه‌بان تیم کشورمان یک امتیاز از هند گرفتند، اما در 2 مسابقه بعدی برابر چین و چین‌تایپه متحمل شکست‌های سنگین 7 و 5 گله شدند.
ویژه
ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت بازی روز سه‌شنبه ایران و امارات در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
در پی اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و استعفای یحیی گل‌محمدی، جمعی از هواداران این تیم روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
با آغاز دور جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقه دوستانه با آمریکا و قهرمانی آسیا2021 تست کرونای 3کشتی‌گیر مثبت شد.
به نظر می‌رسد پیوستن ‌اللهیار صیادمنش به هال‌‌سیتی انگلستان را باید قطعی دانست. استعداد 20ساله فوتبال ایران که به‌ویژه در یک سال گذشته روند کاملا رو به رشدی داشته است، به‌طور کامل از فنرباغچه جدا شد و حالا پیراهن هال‌سیتی را به تن خواهد کرد؛ تیمی که در دسته اول فوتبال انگلستان موسوم به چمپیون‌شیپ بازی می‌کند.
انتقال ولاهوویچ از فیورنتینا به یوونتوس کمی جنجالی شد. هواداران باشگاه قبلی او را تهدید به قتل کردند و به کسی که برایشان 50‌گل و 10‌پاس‌گل به ارمغان آورده بود، لقب «گوژپشت آشغال» دادند.
قهرمانی محسن بهشتی‌راد در ماده سرعت مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان برای خیلی‌ها عجیب است.

مزد آن گرفت جان پدر...

در مورد داستان امیر عابدزاده که تحقق یک رؤیا بود
می‌دانم که شکل درست شعر این است: «مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد»، اما واقعا شرایط در مورد امیر عابدزاده طوری است که راحت می‌شود کلمه برادر را برداشت و پدر را جای آن گذاشت. بوسه امیر بر دست احمدرضا عابدزاده در پایان بازی ایران و عراق، به لحظه‌ای خاص و ماندگار در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد.
تغییر مسیر مظاهری به اصفهان؟

تغییر مسیر مظاهری به اصفهان؟

استقلال رضایت‌نامه نمی‌دهد، رشید شرایط سختی برای فسخ قرارداد دارد، پرسپولیس پول ندارد و فولاد هم منتفی است
وضعیت رشید مظاهری برای نیم‌فصل دوم همچنان نامشخص است. باشگاه استقلال قصد داشت این بازیکن را به فولاد خوزستان بفروشد ولی دو باشگاه درخصوص معاوضه بازیکن به توافق نرسیدند و حالا جواد نکونام با عبور از مظاهری تصمیم به جذب دروازه‌بان دیگری گرفته است.
هندبال ایران به فینال نرسید
هندبال ایران به فینال نرسید
عصر دیروز در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، ایران 34-19 به قطر باخت و در حسرت رسیدن به فینال مسابقات آسیا ماند.
قابل پیش‌بینی بود که تیم ملی زنان در جام‌ملت‌های آسیا کار سختی دارد.

آماربازی

درحالی‌که همه مهاجمان ایران در بازی با عراق نمرات بالایی گرفتند و جهانبخش با نمره 8.56 بهترین بازیکن زمین شد، در خط دفاعی تیم ملی میانگین نمرات خیلی پایین‌تر بود و فقط شجاع خلیل‌زاده توانست نمره بالاتر از 7 بگیرد.

نکته بازی/ دیگر باید چه کار می‌کرد؟

یک روز بعد از سریع‌ترین صعود تاریخ تیم ملی ایران به جام‌جهانی، محمد پنجعلی مصاحبه کرده و گفته:«دراگان اسکوچیچ زحمات زیادی کشیده، اما ادامه حضور او در تیم ملی باید کارشناسی شود.»

پشت‌خط‌زن/ مواظب وزنت باش

جواد کریمی که در نبود سعید معروف پاسور اول تیم ملی والیبال است، کف پایش آسیب دیده و به‌تازگی جراحی کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جدول گلزنان