13
یکشنبه 10 بهمن 1400
شماره 8426
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
از سیاست همسایگی 2 معنا قابل فهم است؛ نخست معنای محدود که نوعی همسایگی جغرافیایی است و دوم معنای وسیعی که به‌معنای همسایگی در قالب نزدیکی هنجارها، نگرش‌ها و روش‌ها‌‌ست.
مهر: نماینده مردم تهران در واکنش به هک صدا‌و‌سیما و پخش تصاویر و شعارهای سرکرده منافقین، گفت: معاندین نظام و منافقین تصور می‌کنند با این اقدامات خود می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند یا آنکه باعث خوشحالی طرفداران خود شوند، اما باید بدانند که با این اقدامات، نزد ملت ایران روز‌به‌روز منفورتر می‌شوند.
مهر: حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره سیاست چندجانبه‌گرایی دولت سیزدهم و گسترش روابط با کشورهای شرق، گفت: بهترین رویکردی که در شرایط فعلی در عرصه بین‌المللی باید مدنظر دولت باشد، همین چیزی است که در حال حاضر دولت سیزدهم در پیش گرفته است.

مرزبندی با جریان‌ معاند کلید گفتمان بین‌حزبی

اصلاح‌طلبان داخل نظام در همه سطوح انتخابات تأیید صلاحیت شده‌اند این موضوع نشان می‌دهد، نظام هیچ‌گاه دنبال حذف این جریان از قدرت نبوده است
گزارش
عباس سلیمی‌نمین، پژوهشگر حوزه تاریخ، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصولگراست. او به واکاوی بخش‌هایی از جریان اصلاحات پرداخته و در ادامه بر ضرورت دور کردن تندروها از اردوگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایی برای رسیدن به نقطه‌ای حرف می‌زند که به‌گفته او، افراد معقول و سالم هر دو جریان بتوانند با یکدیگر گفت‌وگو کنند و براساس منافع ملی نظام به جمع‌بندی‌های سیاسی برسند.