22
یکشنبه 10 بهمن 1400
شماره 8426
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کتاب توسط نشر شاهد به چاپ رسیده است. رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این‌باره گفت:«برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید سرانه مطالعه کتاب را افزایش داد.
نقش زنان این مرز و بوم در سال‌های دفاع‌مقدس و پس از آن، انکارناپذیر است. یکی از هزاران هزار بانوی فداکار و مؤثر عصمت احمدیان است.
گزارش
۳ دلاور، ۳ رزمنده، ۳ جوانمرد در اینجا خفته‌اند؛ در بوستان والفجر. چند سالی می‌شود به محله افسریه آمده‌اند. حضورشان برکتی را روانه خانه‌ها کرده و مزارشان پایگاهی شده برای سبک کردن دل‌ها.

سلامتی؛ هدیه پزشکان به اهالی واریش

کاروان سلامت هلال‌احمر به روستاهای غرب تهران رفت
گزارش
اغلب روستاهای حاشیه‌‌ای شهر تهران هرچند که فاصله اندکی با پایتخت دارند اما به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن جمعیت‌شان، از داشتن برخی خدمات درمانی محروم‌اند.

نقل‌قول‌خبر/ امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی

پزشکان و پرستاران در دوران شیوع بیماری کرونا، بیشترین سختی‌ها و آسیب‌ها را متحمل شدند و ایثار و ازخودگذشتگی آنها هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
یادی از راوی «عصرهای کریسکان»
یادی از راوی «عصرهای کریسکان»
تقریبا سال94 بود که استاد نگارش خاطرات جنگ، مرتضی سرهنگی، کتاب «عصرهای کریسکان» را به من و دوستانم که برای نگارش کتاب از او راهنمایی می‌گرفتیم، هدیه کرد. به سفارش استاد، چندبار این کتاب را خواندم و هر بار از خواندنش لذتی بی‌پایان بردم.