• یکشنبه 10 بهمن 1400
  • الأحَد 26 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 30

سهم مستاجران از بودجه 1401

۱۰درصد تسهیلات حوزه مسکن مصوب در بودجه در قالب ودیعه اجاره هزینه می‌شود
وزارت راه و شهرسازی برای کمک به مستأجران پیشنهادهایی را برای تصویب آماده کرده است. براساس یکی از این پیشنهادها، باید تا ۱۰درصد تسهیلات حوزه مسکن مصوب در بودجه 1401، در قالب ودیعه اجاره هزینه شود.

تمام ایران در نمایشگاه تهران

فعالان صنعت گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی صبح دیروز جشن مشترک این دو حوزه را پس از 2سال دوری رویدادهای هنری و گردشگری کشور به واسطه شیوع پاندمی کرونا و در نتیجه توقف کامل سفرهای داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا کردند.

دیدگاه تحولی شهرداری‌تهران در بودجه1401

دوره جدید مدیریت شهری با شعار «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» در حالی آغاز به‌کار کرد که لازمه تحول در روح و کالبد شهر، ایفای نقش مردم‌سالاری دینی، به‌دست‌گیری امور توسط نخبگان و مشارکت مردم در حکمرانی شهری بود.

مرزبندی با جریان‌ معاند کلید گفتمان بین‌حزبی

اصلاح‌طلبان داخل نظام در همه سطوح انتخابات تأیید صلاحیت شده‌اند این موضوع نشان می‌دهد، نظام هیچ‌گاه دنبال حذف این جریان از قدرت نبوده است
عباس سلیمی‌نمین، پژوهشگر حوزه تاریخ، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصولگراست. او به واکاوی بخش‌هایی از جریان اصلاحات پرداخته و در ادامه بر ضرورت دور کردن تندروها از اردوگاه اصلاح‌طلبان و اصولگرایی برای رسیدن به نقطه‌ای حرف می‌زند که به‌گفته او، افراد معقول و سالم هر دو جریان بتوانند با یکدیگر گفت‌وگو کنند و براساس منافع ملی نظام به جمع‌بندی‌های سیاسی برسند.

شک به «آسترازنکا»

تزریق واکسن آسترازنکا در بعضی مراکز بهداشتی متوقف شده است. با اینکه اعلام می‌شود توقف تزریق این واکسن به‌دلیل کم بودن تعداد واکسن‌های وارداتی بوده، اما اخباری غیررسمی حکایت از ثبت مواردی از مرگ ناشی از تزریق این واکسن دارد که منجر به توقف تزریق آن شده است.

سهم بانک‌ها در تولیدی‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل

سرانجام بانک مرکزی به خواسته دولت مبنی بر تعطیل نکردن واحدهای تولیدی بدهکار به شبکه بانکی تن داد. از این پس هیچ بانکی حق ندارد بنگاه‌های تولیدی را تعطیل کند؛ اقدامی قابل دفاع در اجرای خواسته سیدابراهیم رئیسی. رئیس‌جمهوری بارها و به صراحت اعلام کرده هیچ بانکی نباید بنگاه‌های تولیدی را به‌دلیل داشتن بدهی، مصادره و تعطیل کند. حالا بانک مرکزی دستورالعمل تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک‌شده را به بانک‌ها ابلاغ کرده است.
گفت‌وگو با 2 عضو کمیسیون اجتماعی درباره صدمات اجتماعی حادثه بهبهان

معمای ایربگ درصحن مجلس باز می‌شود؟

کیسه هوا یا همان ایربگ داستان پیچیده صنعت خودرو‌سازی‌ است که حادثه بهبهان بار دیگر آن را در افکار عمومی پررنگ کرد.

شایع‌ترین سرطان‌ها در بین مردان و زنان

تجربه‌ای کم‌نظیر در بازار کتاب ایران

سفر به تهران برای انتقام‌جویی از پسرعمو

راه و روش استفاده از رمزریال