06
یکشنبه 10 بهمن 1400
شماره 8426
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقش موتورسواران در حوادث ترافیکی

یادداشت
اغلب حوادث و تلفات رانندگی در کلانشهرها را موتورسوارانی رقم می‌زنند که متأسفانه نه‌تنها به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجهی نمی‌کنند بلکه با حرکات نامتعارف، سرعت بالا، عدم‌رعایت ایمنی شخصی در رانندگی و ایجاد مزاحمت ترافیکی باعث بروز سوانح جبران ناپذیری مانند مرگ خود، سرنشینان و حتی دیگر رانندگان و عابران پیاده می‌شوند.
ویژه
آتش‌سوزی شبانه در فروشگاه تجهیزات پزشکی در جنوب تهران، به مرگ نگهبان شب آنجا، منجر شد.
اصرار عجیب دختر جوان برای ملاقات با خواستگارش پایان هولناکی داشت. او که تصمیم گرفته بود مخفیانه از خانه فرار کند با استفاده از طناب قصد داشت خودش را از طبقه سوم به داخل کوچه برساند اما در بین راه طناب از دستانش خارج شد و به پایین سقوط کرد.
داخلی
«7سال قبل شاهد یک درگیری مرگبار بودم اما از ترس جرأت نمی‌کردم چیزی بگویم.» این اظهارات شاهد قتل مردی جوان است که در همه این سال‌ها تصور می‌شد در جریان یک حادثه جانش را از دست داده است.
دعوای 2خانواده در افغانستان به ایران کشیده شد

سفر به تهران برای انتقام‌جویی از پسرعمو

دادسر ا
همه‌‌چیز از اختلاف 2 برادر بر سر زمین کشاورزی در یکی از ولایت‌های افغانستان شروع شد. درگیری خونین آنها بر سر زمین، پای فرزندان شان را هم به این ماجرا باز کرد تا جایی که کار به انتقام‌جویی در تهران کشید.
برخورد مرگبار قطار با وانت در ورامین

برخورد مرگبار قطار با وانت در ورامین

برخورد قطار با وانت در ورامین جان کودکی را گرفت و موجب مصدومیت دست‌کم 5نفر شد. به گزارش همشهری، این حادثه صبح دیروز در خط آهنی که از منطقه باغخواص ورامین عبور می‌کند اتفاق افتاد.
ایمیل/ خروجی انتهای بلوار دستواره در خیابان مریم پاسخگوی حجم ترافیک نیست
در سال77 یک خروجی موقت از انتهای بلوار دستواره در مسیر خیابان مریم برای دسترسی به شرق بزرگراه شهید صدر و شهید بابایی ایجاد شد که به‌رغم مشکلات بسیار همچنان باقی است و هم‌اکنون با افزایش ترافیک و ساخت املاک، این مسیر دیگر پاسخگوی حجم خودروها نیست.
پیش از این اتوبوس‌ها دست‌آویزهای چرمی یا پلاستیکی داشتند که مسافران سرپایی می‌توانستند از آنها استفاده کنند، متأسفانه اکنون هیچ‌کدام از اتوبوس‌ها این دست‌آویزها را ندارند و مسافران چاره‌ای جز گرفتن میله‌های وسط اتوبوس ندارند که طبیعتا همه مسافران نمی‌تواننداز آن استفاده کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تنها راه کوتاه مواصلاتی غرب به شرق تونل نیایش است که برخی خودروها با سرعت سرسام‌آور و از خط ویژه از آن عبور می‌کنند و در انتهای مسیر به صف داخل خودروها بازمی‌گردند.
تحقیقات قضایی درباره تیراندازی مرگبار سرباز پلیس کرمانشاه به‌سوی مردی جوان آغاز شده است. در شرایطی که نزدیکان جوان جانباخته می‌گویند او بی‌گناه و بر اثر قصور سرباز پلیس جانش را از دست داده است، فرمانده انتظامی کرمانشاه از تحقیقات ویژه درباره این حادثه خبر داد.