17
پنج شنبه 25 آذر 1400
شماره 8389
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاعده نجات قائدی!

چهره روز
مطرح‌شدن نام مهدی قائدی در اطراف باشگاه سلتیک، در نوع خودش خبر جالبی به‌نظر می‌رسد.
ویژه
یکی از شگفت‌انگیزترین نکات ترکیب سپاهان در بازی با استقلال، نیمکت‌نشینی شهریار مغانلو بود؛ بازیکنی که در قامت یک صید بزرگ از پرسپولیس به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد، اما در چنین مسابقه حساسی روی نیمکت نشست.
استقلال در مهم‌ترین بازی هفته سپاهان را شکست داد اما در این بازی مالکیت را به حریف داده بود. تیم فرهاد مجیدی که حالا 20‌امتیازی شده و از هر بازی به‌طور میانگین 2‌امتیاز به‌دست آورده تا هواداران را به قهرمانی امیدوار کند، در مصاف با سپاهان مالکیت 38‌درصدی داشت.
پیرامریک اوبامیانگ که در آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر وستهم غیبت داشت، مورد غضب باشگاه لندنی قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی را از دست داد. انگار اوبا برای حضور در یک سالن به قصد زدن خالکوبی تمرینات تیم را پیچانده بود. آرسنال در بیانیه‌ای رسمی بدون اشاره به‌دلیل کنار گذاشتن این بازیکن از تیم و گرفتن بازوبند از او اعلام کرد: «با توجه به بی‌نظمی هفته گذشته، اوبامیانگ دیگر کاپیتان باشگاه نخواهد بود و در لیست بازی مقابل وستهم حضور نخواهد داشت.
تیم ملی بوکس ایران برای حضور در تورنمنت پنج‌جانبه راهی ارمنستان شد. مشتزن‌های ایران که در این سال‌ها با سرمربیگری علیرضا استکی روند صعودی را طی کرده‌اند و 2‌ماه پیش موفق شدند نخستین مدال تاریخ بوکس ایران در رقابت‌های جهانی را به‌دست بیاورند، حالا برای کسب مدال‌های بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌شوند.
این یک چالش اخلاقی و اجتماعی بزرگ است که همیشه بحث‌های تندی در موردش درمی‌گیرد و موافقان و مخالفان خاص خودش را هم دارد؛ اینکه آیا ترتیب دادن تولد کودک در یک کشور خارجی به‌ویژه از سوی سلبریتی‌ها رفتار درستی هست یا نه.
محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور، در بازی هفته هفتم برابر فولاد از ناحیه زانو آسیب دید. بعد از این مصدومیت خبرهای نگران‌کننده‌ای در مورد شدت آسیب‌دیدگی گلر تراکتور منتشر شد ولی در نهایت بهترین خبر برای سرخ‌پوشان تبریزی این بود که مصدومیت دروازه‌بان این تیم بیشتر از 4تا 5‌هفته طول نخواهد کشید.

برد سمی

پرسپولیس برد اما باز هم در خط دفاعی متزلزل بود و با پنالتی عجیبی که داد لحظات سخت و دلهره‌آوری برای هوادارانش ساخت
ترکیب اولیه پرسپولیس روبه‌روی پیکان، چند غافلگیری بزرگ داشت. بازگشت جلال حسینی به ترکیب اصلی، فیکس‌شدن محمد شریفی و البته حضور ترابی که گفته می‌شد با مصدومیت درگیر است، پیکانی‌ها را غافلگیر کرد.
فرهاد، محرم و علامت سؤال‌های بزرگ

فرهاد، محرم و علامت سؤال‌های بزرگ

نقد اظهارات 2 مربی، بعد از بازی بزرگ هفته
بازی بزرگ هفته دهم لیگ برتر را استقلال با یک گل از سپاهان برد. آبی‌پوشان که با 5 تساوی پی در پی کمی هواداران خود را نگران کرده بودند، 2 هفته اخیر را به سلامتی پشت سر گذاشتند.
برنامه بازی‌ها/ جام حذفی یک شانزدهم نهایی
برنامه بازی‌ها/ جام حذفی یک شانزدهم نهایی
لیگ برتر هفته یازدهم

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

جدول‌اعداد | 4098

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8389

جدول 8389
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شادی به وزنه‌برداری بازگشت. رسول معتمدی دیشب با 2مدال طلا و یک نقره در مسابقات قهرمانی جهانی تاشکند، ناکامی‌های اخیروزنه ‌برداری را جبران کرد. معتمدی که به همراه امیر حقوقی در دسته 102کیلوگرم وزنه می‌زد، در حرکت یک ضرب با رکورد 177کیلوگرم مدال نقره گرفت.
تیم ملی کشتی آزاد ایران سفری 10روزه به عراق دارد. قرار است ملی‌پوشان اردوی مشترکی با کشتی‌گیران عراقی داشته باشند.
بایرن‌مونیخ با درخشش زوج گنبری و لواندوفسکی توانست ضمن برد 5 بر صفر مقابل اشتوتگارت زودتر از موعد قهرمانی نیم‌فصل خود را در بوندس‌لیگا قطعی کند.