24
پنج شنبه 25 آذر 1400
شماره 8389
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عینک آفتابی مفت‌خور !

میگرن
اخیرا عده‌ای معلوم‌الحال در واکنش بزرگواری که گفته بود:«عینک آفتابی باشد یا نباشد، هیچ تفاوتی در زندگی مردم ایجاد نمی‌کند» و «عینک آفتابی فقط با نسخه پزشک فروخته شود» کولی‌بازی راه انداخته‌اند.
ویژه
پژوهشگری سیری چند؟! تلاش برای بیشتر دانستن و درست‌فهمیدن به چه درد می‌خورد؟! این همه خواندیم و دانستیم آخرش چه شد؟! اصلا فهم‌مان از جهان پیرامون زیاد شود که چه؟!
مگه اصلا دوستی غیرخیالی هم داریم؟ منظورم اینه که با بقیه آدما ما فقط خیال می‌کنیم که دوستیم.
با افتتاح خط ریلی لائوس خط قرمز در اینفوگرافی برای نخستین‌بار کمربند ریلی جهان کامل شد.
آخر مصور
آهسته‌تر از نسیم سر می‌خورد و کم‌کم چون طوفان کارش به ویرانی می‌رسد آن درد و زخم ‌کاری که نامش بیماری مزمن است و اغلب قابل‌ مدارا و در مواردی مداوا نیست اما وقتی ماجراهای کرونا، بیکاری، گرانی، آشفته‌حالی فراتر از طاقت زندگی می‌شود، آن‌وقت کار جدایی به گریز و فرار از خود هم می‌رسد!
بدیهی بودن آبی آسمان که اسیر مدرن شدن جامعه شد، قواعد هم تغییر کرد. حالا تونالیته‌های خوش رنگ آسمان می‌تواند روزهای ما را رنگی کند و خاکستری بی‌کرانش، احوالمان را بی‌رنگ. از روزهای پاک و آلاینده‌ها و کلانشهرهای دودزده کم نخوانده‌ایم و نشنیده‌ایم.

اول آخر

صعود به آسمان خاکستری
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش ۳۶درصدی میزان ورودی به سدهای تامین‌کننده آب تهران از ابتدای سال آبی تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
مگه اصلا دوستی غیرخیالی هم داریم؟ منظورم اینه که با بقیه آدما ما فقط خیال می‌کنیم که دوستیم.