• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 25 آذر 1400
کد مطلب : 148328
+
-

آماربازی/ 38

آماربازی/ 38

استقلال در مهم‌ترین بازی هفته سپاهان را شکست داد اما در این بازی مالکیت را به حریف داده بود. تیم فرهاد مجیدی که حالا 20‌امتیازی شده و از هر بازی به‌طور میانگین 2‌امتیاز به‌دست آورده تا هواداران را به قهرمانی امیدوار کند، در مصاف با سپاهان مالکیت 38‌درصدی داشت. سپاهان با وجود مالکیت 62‌درصدی و حملاتی که روی دروازه استقلال انجام داد، به گلی نرسید تا بازنده یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم فصل اولش باشد. جالب اینکه سپاهانی‌ها در مصاف با گل‌گهر هم که با نتیجه 4بر 2بازنده شدند، مالکیت 64‌درصدی داشتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند. اینطور که به‌نظر می‌رسد در هفته‌های اخیر بازی مالکانه به کمک نویدکیا و شاگردانش نیامده و آنها باید هرچه زودتر فکری به حال خودشان برای خروج از بحران بکنند.

14
 سپاهانی‌ها مقابل گل‌گهر پس از 39‌بازی، نیمه اول را باختند و بازنده به رختکن رفتند. جالب اینکه این اتفاق مقابل استقلال هم برای طلایی‌پوشان تکرار شد. جدا از این بدنیست نگاهی به آمار شوت‌های سپاهان در بازی‌های اخیر داشته باشیم. سپاهان مقابل استقلال 14‌شوت به طرف دروازه آبی‌ها زد که در این میان تنها یک‌شوت داخل چارچوب بود و آن را هم حسینی برگشت داد. این تیم در مصاف با گل‌گهر هم 25‌شوت به طرف دروازه زد که 8‌شوت داخل چارچوب بود و 2‌شوت هم به گل تبدیل شد. این آمار در حالی ثبت شده که سپاهانی‌ها سجاد شهباززاده، آقای گل فصل قبل را در ترکیب دارند و مغانلو را هم جذب کرده‌اند اما در تبدیل کردن شوت‌هایشان به گل مشکل دارند. باید دید محرم برای این ضعف فکری می‌کند یا خیر.

63
 سپاهانی‌ها مقابل استقلال 537‌پاس به هم دادند، در مقابل 262‌پاسی که استقلالی‌ها به هم دادند. دقت پاس سپاهانی‌ها در این بازی 83‌درصد بود و در مقابل پاس‌هایی با دقت 63‌درصدی بین استقلالی‌ها ردوبدل شد. جعفر سلمانی بهترین بازیکن مصاف استقلال و سپاهان بود، بازیکنی که 2‌شوت داخل چارچوب داشت، 2‌پاس‌کلیدی داد، 4‌دفع توپ داشت و نمره 7.74گرفت. سلمانی که این هفته گل 3‌امتیازی استقلال را زد، پیش از این هم مقابل هوادار گل 3‌امتیازی زده بود. سیاوش یزدانی با نمره 7.40و ژستد با نمره 7.36، دیگر بازیکنان خوب استقلال در مصاف با سپاهان بودند. فراموش نکنیم که ژستد با ساختن گل و یزدانی با تکل‌های موفقش، نقشی کلیدی در پیروزی استقلال داشتند و به همین‌خاطر نمره خوبی گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید