• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 25 آذر 1400
کد مطلب : 148330
+
-

نکته بازی/حیف و میل شهریار


یکی از شگفت‌انگیزترین نکات ترکیب سپاهان در بازی با استقلال، نیمکت‌نشینی شهریار مغانلو بود؛ بازیکنی که در قامت یک صید بزرگ از پرسپولیس به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد، اما در چنین مسابقه حساسی روی نیمکت نشست. این درست که خط حمله سپاهان ترافیک دارد و مهره‌هایی مثل یاسین سلمانی و سجاد شهباززاده را نمی‌شود نادیده گرفت، اما مغانلو هم بازیکنی نیست که به راحتی بشود او را روی نیمکت نشاند. شهریار در حالی دارد در سپاهان حیف و میل می‌شود که شاید اگر در پرسپولیس مانده بود، بخش بزرگی از مشکلات خط حمله این تیم حل می‌شد. شاید هم هدف اصلی سپاهان از جذب این بازیکن، همین ضربه زدن به حریف اصلی در کورس قهرمانی بوده است. هرچند آنها برای جذب مغانلو، محمد محبی را هم از دست دادند.

رونمایی از «کمک غلامپور»

از حاشیه بازی استقلال و سپاهان تصاویری منتشر شده که جالب است. این عکس‌ها، شادی کادرفنی استقلال بعد از گلزنی و پیروزی تیم را روایت می‌کند. نکته جالب این است که این بار بهزاد غلامپور شریک پیدا کرده و فرزاد مجیدی در رقابتی تنگاتنگ با او سعی کرده خودش را زودتر به فرهاد برساند. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد فرزاد که قبلا کمک سرپرست استقلال بود و حالا دستیار سرمربی شده، می‌تواند با حفظ سمت «کمک غلامپور» تیم هم باشد. به هر حال بهزاد خان با توجه به سن و سال‌شان شاید دیگر نتوانند همه پرش‌ها را خودشان انجام بدهند. بنابراین خوب است فرزاد هم دم دست باشد و بخشی از بار را به دوش بکشد. واقعا آدم کیف می‌کند وقتی وظایف دستیاران را در یک کادر ایرانی می‌بیند!

برنامه بعدی؛ افشاگری

حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال که در بازی با سپاهان روز خوبی داشت و موفق به ثبت یک کلین‌شیت دیگر شد، در پایان مسابقه گفته: «حرف‌های زیادی دارم که به‌زودی مطرح خواهم کرد.» پیش از او هم وریا غفوری گفته بود: « از درون و بیرون تیم تحت فشار هستم. مسایلی وجود دارد که هفته‌های آینده در موردشان حرف خواهم زد.» قبل از هر دو عزیز هم رشید مظاهری، در روزهایی که از لیست خط نمی‌خورد ادعای مشابهی مطرح کرده بود. رشید بعد از بازی با ذوب‌آهن در نقش جهان گفته بود: «درگیری ذهنی دارم که مربوط به فوتبال هم نیست.» ظاهرا بازیکنان استقلال در حال پخش آنونس فیلم‌های سینمایی هستند و می‌خواهند مخاطبان را تشنه و کنجکاو نگه دارند. خب رفقا اگر حرفی دارید راحت بزنید دیگر؛ این کارها چیست؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید