17
پنج شنبه 11 آذر 1400
شماره 8377
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی/ 8/54

شهریار مغانلو با کسب امتیاز 8/54 از 10 از سایت متریکا بهترین بازیکن هفته هفتم لیگ برتر شد. مهاجم سپاهان که در 6بازی قبلی پایش به گل باز نشده بود در این بازی بالاخره گل زد و 2بار هم گل زد.
ویژه
فرشاد فرجی، مدافع جوان پرسپولیس از فصل قبل که به این تیم آمد خیلی زود توانست خودش را در حضور بازیکنان بزرگی مثل سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت جا کند تا هواداران پرسپولیس با وجود جدایی کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده و مصدومیت‌های پی‌درپی سیدجلال خیال‌شان از قلب خط دفاعی راحت باشد.
جام‌حذفی فوتبال ایران دیروز قرعه‌‌کشی شد و تیم‌های حاضر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی حریفان خود را شناختند. این نخستین مرحله‌‌ای است که تیم‌های لیگ برتری وارد مسابقات می‌شوند و تقریبا تمامی تیم‌های مدعی با قرعه آسانی روبه‌رو شده‌اند.
خدیجه قانع، مربی تیم ملی هندبال زنان در نشست خبری که روزهای قبل در فدراسیون برگزار شد، حرفی زد که کمتر مورد توجه قرار گرفت. تیم ملی هندبال امسال برای نخستین‌بار بین 4تیم اول آسیا قرار گرفت و دیشب به اسپانیا رفت تا در مسابقات جهانی شرکت کند. قانع در جواب کسانی که گفته‌اند چرا فدراسیون قبل از جهانی برای تیم نه اردوی خارجی گذاشته و نه بازی تدارکاتی، گفته است: «در بودجه امسال بانوان نبودند اما رئیس فدراسیون حمایت کرد.»
تیم ملی هندبال زنان ایران دیشب تهران را به مقصد مادرید ترک کرد. این تیم که چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا چهارم شد، حالا می‌‌خواهد برای نخستین بار مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کند. قبل از مسابقات آسیایی تدارکات در حد رقابت‌ها نبود.
پرسپولیس و استقلال روز شنبه در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که تحلیل‌های متفاوتی در مورد این بازی وجود دارد. در همین زمینه مجید جلالی، مربی باسابقه فوتبال ایران تأکید می‌کند که برای مربیان و بازیکنان 2تیم، نباختن در داربی یک اصل مهم است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از داربی‌های تاریخ، با شیوه‌های احتیاط‌آمیز از سوی هر دو تیم همراه باشد.
در هیاهوی اشتباهات داوری که طی هفته‌های اخیر به پا شده است، یک نکته نادیده گرفته شد؛ اینکه بزرگ‌ترین و درست‌ترین اعتراضات پرسپولیس و استقلال بابت زیان دیدن آنها در بحث داوری، مربوط به مسابقات این دو تیم برابر نفت آبادان می‌شد! در حقیقت صنعت 2 هفته پیاپی برابر سرخابی‌ها به میدان رفت و در هر بازی 2 اشتباه مهم و تأثیرگذار داوری به سود این تیم رخ داد.

چراغ لیگ، زرد می‌سوزد

در لیگ کم گل و بی کیفیتی که نصف تیم‌هایش فاجعه و نصف دیگرشان معمولی بازی می‌کنند سپاهان با یک برتری نسبی همه رکوردها را از آن خودش کرده است
درحالی‌که صفحات اصلی رسانه‌های ورزشی در اختیار سرخابی‌ها‌ست و همه از رقابت این دو تیم حرف می‌زنند، تیم سپاهان بی‌سروصدا در صدر جدول نشسته و اگر روند مثبت این تیم در هفته‌های آتی هم ادامه داشته باشد، پایین‌کشیدن اصفهانی‌ها از صدر جدول به این سادگی‌ها نخواهد بود.
شیشه عمر فرهاد در دست یحیی؟

شیشه عمر فرهاد در دست یحیی؟

شکست در داربی می‌تواند برای سرمربی استقلال خیلی گران تمام شود
می‌دانیم که تازه داریم وارد مسابقات هفته هشتم لیگ می‌شویم، می‌دانیم که فرهاد مجیدی به تازگی قراردادش را برای 3 فصل دیگر با استقلال تمدید کرده است، حتی این را هم می‌دانیم که او بین هواداران سخت محبوب است و به این سادگی جایگاهش را از دست نمی‌دهد، اما واقعا شرایط داربی پیش روی تهران طوری است که اگر استقلال در آن بازنده شود، اوضاع برای مجیدی سخت خواهد شد؛ خیلی سخت.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
برنامه / لیگ برتر- هفته هشتم

جدول‌اعداد | 4086

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود.

جدول 8377

جدول 8377

نکته بازی/ قد شما چقدر است؟

یکی از مسابقات این هفته لیگ برتر بین مس رفسنجان و هوادار تهران برگزار شد که تیم رفسنجانی بازی را با یک گل برد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در فاصله 48ساعت تا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس، خبرهایی در خصوص احتمال تغییر در چارچوب دروازه استقلال شنیده می‌شود. رشید مظاهری که از برنامه‌های کادر فنی برای این بازی خارج شده و حالا سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی 2 گلر استقلال هستند که برای حضور در ترکیب ثابت مقابل پرسپولیس تلاش می‌کنند.
مصدومیت بازیکنان فوتبال وارد فاز عجیبی شده است. در سال‌های اخیر بازیکنانی مثل گرت بیل، دمبله، ادن آزار، راموس وخیلی‌های دیگر آسیب‌دیدگی ورزشی را از نو تعریف کرده‌اند. مروری بر سرنوشت برخی از این بازیکنان موضوع را بهتر نشان می‌دهد.
امشب در ورزشگاه اولدترافورد و در جایگاه استرتفورد‌اند برای تقدیر و تشکر از خدمات اوله‌گونار سولسشائر که به‌تازگی از سرمربیگری منچستریونایتد برکنار شده، پرچم و تابلویی نصب می‌شود. رالف رانگنیک، سرمربی موقت آلمانی این تیم که هنوز مجوز کار در انگلیس را دریافت نکرده، در بازی امشب با آرسنال هم نمی‌تواند من‌یونایتد را هدایت کند و احتمالا باید تا یکشنبه و بازی برابر کریستال‌پالاس صبر کند.