23
پنج شنبه 11 آذر 1400
شماره 8377
جهان
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
زندگی این روزهای مردم در کلانشهرهای جهان، پرخرج‌تر از همیشه شده است. در هیچ نقطه‌ای از جهان اوضاع بر وفق مراد مردم نیست، اما آمار نشان می‌دهد شهرهای آسیایی و اروپایی گران‌تر از شهرهای آمریکایی هستند.
وال‌استریت ژورنال تصویری از مراسم یادبود 3 دانش‌آموز کشته شده در تیراندازی در دبیرستانی در ایالت میشیگان را در صفحه نخست خود منتشر کرده است.
دیگر «حمید» آنقدر در کارش مهارت پیدا کرده که «آقا» او را به‌عنوان یک «اوستای» تمام و کمال قبول دارد. حمید بر و بازوی مردانه‌ای دارد و تا وقتی دانش‌آموز بود، «آقا» هوایش را داشت که مبادا به سبب معصومیت و ذهن کودکانه‌اش این بر و بازو را صرف قلدربازی کند.

قاهره و تل‌آویو؛ یک گام نزدیک‌تر

مصر و رژیم‌صهیونیستی پس از توسعه چشمگیر روابط امنیتی، اقتصادی و سیاسی، حالا به توافقی جدید در زمینه انرژی و انتقال گاز دست یافته‌اند
گزارش
مصر طی 7دهه گذشته، راه پرفرازونشیبی را در مواجهه با رژیم صهیونیستی پشت سر گذاشته است؛ از رهبری مبارزات منطقه‌ای علیه تاسیس این رژیم اشغالگر گرفته تا پیشگامی در انعقاد توافق صلح و حتی ایجاد ائتلافی غیررسمی برای تسلط بر منابع انرژی منطقه. بدون شک مصرِ امروز از هر زمان دیگری به رژیم‌صهیونیستی نزدیک‌تر است.