13
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
شماره 7648
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یکی نخواست، یکی نتوانست

به‌جا مانده از بازی پرسپولیس- سپاهان جنجال به جای جام
ویژه
برای میلان و سرمربی‌اش، امشب شب بسیار مهمی در سریA است. پس از بازی دیشب اینتر و یوونتوس در جوزپه مه‌آتزا، امشب میلان مهمان دیگر تیم شهر تورین، یعنی تیم تورینو است.
گفته می‌شود مجید کیهانی برای شرکت در انتخابات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا هزینه زیادی کرده بود اما نتیجه‌ای نگرفت. او مدعی است که فقط 30میلیون تومان هزینه کرده و بازنده هم نیست
چرا باختن منچستریونایتد به چلسی برای این باشگاه خوب است/آخرین باری که منچستریونایتد گل زد گل مک‌تومینی به ولوز بود که تازه آن بازی را هم من‌یونایتد باخت.
مهدی شیری یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل سپاهان بود؛ بازیکنی که نیم‌فصل به سرخپوشان پیوست اما خیلی زود توانست خودش را با بازیکنان و شرایط تیم هماهنگ کند.

مقصران همیشگی

فدراسیون فوتبال هنوز از برگزاری استاندارد یک بازی ناتوان است، این ناتوانی روشن‌تر از آن است که با دلایلی کلی و مبهم مثل افزایش خشونت در جامعه و تأثیر مشکلات اقتصادی بر رفتار تماشاگران، توجیهش کرد
قلعه‌نویی گفته بود به چیزی جز برد فکر نکنید

قلعه‌نویی گفته بود به چیزی جز برد فکر نکنید

کیانی: رسیدن به قهرمانی سخت شد اما ناامید نیستیم/فینال پرحاشیه لیگ با تساوی بدون گل تمام شد تا پرسپولیس فاصله با یکی از مدعیان قهرمانی را حفظ کند و خیلی از این تساوی ناراضی نباشد.
296 مصدوم برای 2 شوت!
296 مصدوم برای 2 شوت!
پرسپولیس بیشتر صاحب توپ بود، سپاهان دعواهای بیشتری را برد و تماشاگران بیشترین تلفات را دادند
290مصدوم و میلیون‌ها تومان خسارت، جدیدترین دستاورد مدیریت ناکارآمد و ناتوان فوتبال ایران است/درگیری و جنجال در یک مسابقه حساس فوتبال در ایران دیگر غافلگیر‌کننده نیست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
​​​​​​​ همه ماجراهای بازی پرسپولیس و سپاهان یک طرف، اظهارفضل استثنایی سیاوش یزدانی هم یک طرف دیگر.