5
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
شماره 7648
بورس
23023621
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اهمیت ایجاد توازن در بازار صنایع معدنی گفت: هم‌اکنون به‌دلیل نبود شفافیت آماری، میزان عرضه و نیاز داخلی محصولات معدنی به‌طور دقیق مشخص نیست.
مدیرعامل بورس تهران ازافزایش ۳۸۵ درصدی صدورکد معاملاتی جدید در بورس و همچنین افزایش ۶.۵ برابری ارزش معاملات در بورس تهران خبر داد وگفت: هدایت درست نقدینگی موجود در جامعه به سمت بورس می‌تواند سپر تورم شده و منجر به خلق ثروت و افزایش تولید ملی شود.
مسکن
بازار مسکن تهران سال97 را با جهش قیمتی پشت سر گذاشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد در اسفندماه سال گذشته، میانگین قیمت هر مترمربع از واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به 11میلیون و 9هزار تومان رسیده که در مقایسه با میانگین قیمت 5میلیون و 584هزارتومانی هر مترمربع در فروردین همین سال، 97درصد افزایش یافته است.

رونمایی از برندگان بورس

همشهری در گزارش تحلیلی خود برندگان صعود سریع بورس در 37روز آغازین سال‌98 را معرفی می‌کند
بورس
یافته‌های آماری نشان می‌دهد همگام با بازده 15درصدی بورس از ابتدای امسال تاکنون، 127هزار میلیارد تومان بر ارزش سهام شرکت‌های حاضر در بورس و فرابورس اضافه شده و ارزش کل بازار سهام به 933هزار میلیارد تومان رسیده است.
بنزین
بازار گمانه‌زنی درباره قیمت بنزین و بازگشت احتمالی به نظام سهمیه‌بندی همچنان داغ است؛ هرچند وزارت نفت می‌گوید هیچ مصوبه‌ای از دولت دریافت نکرده و اعضای کمیسیون انرژی مجلس هم ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند، با این حال اظهارنظرها درباره تأثیر افزایش قیمت بنزین ادامه دارد.
PDF بورس
کوتاه بورس
در مبادلات دیروز  بازار تهران قیمت هر سکه بهار آزادی به مرز 5میلیون تومان رسید.