18
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
شماره 7648
ایرانشهر
23023442
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصویب منطقه‌بندی جدید مشهد

خراسان ‌رضوی
حریم شهر مشهد در این سال‌ها به 3 برابر افزایش یافته و برای سازماندهی خدمات شهری، منطقه‌بندی جدید در دستور کار قرار گرفته است.
ویژه
هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت، هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود. با توجه به وقوع سیل و با هدف همدلی با هموطنان سیل‌زده بنا به درخواست شهردار اصفهان برنامه‌های میدانی هفته فرهنگی اصفهان لغو و شعار «همدلی برای ایران» برای آن انتخاب شد.
خوزستان
یک ماه از وقوع سیل در خوزستان می‌گذرد و با اعلام خروج این استان از شرایط اضطرار و بازگشت به شرایط پایدار، حالا همه منتظر پاک شدن آثار سیل از شهرها و روستاهای استان هستند. با فروکش کردن آب در اکثر نقاط روستایی و شهری، بازسازی مناطق سیل‌زده در دستور کار قرار گرفته است.

تلاش برای خروج فوری سیلاب از آق‌قلا

سیلاب بار دیگر بسیاری از خانه‌های روستایی و شهری آق‌قلا را محاصره کرده و نیروهای مردمی و مسئولان در تلاش برای هدایت آب به بیرون شهر هستند
گلستان
«آق‌قلا دیگر توان ندارد و این وضع مربوط به شدت سیل یا ناآگاهی از مدیریت آن نیست. این شهرستان دیگر رمقی برای سیل دوباره ندارد. 40 روز است که خانه‌های مردم روی آب نه، که در آب است.»
گسترش مزارع «کلزا» در خراسان شمالی

گسترش مزارع «کلزا» در خراسان شمالی

در سال‌های اخیر در استان خراسان ‌شمالی مساحت زیادی زیر کشت گیاه «کلزا» می‌رود و موجب به وجود آمدن مناظر بسیار زیبایی می‌شود.
افزایش نسبی دما در روز‌های آینده
افزایش نسبی دما در روز‌های آینده
روز‌های آینده در اغلب مناطق کشور خبر داد.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
مدیر کل منابع طبیعی ایلام گفت: گونه گیاهی لاله واژگون در ایلام در معرض خطر انقراض است.
محوطه تاریخی شوش در استان خوزستان در ژوئیه ۲۰۱۵ در شهر بن آلمان به ثبت جهانی رسید.
پیام‌های خود را با این شماره در میان بگذارید.