• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53794
+
-

قلعه‌نویی گفته بود به چیزی جز برد فکر نکنید

قلعه‌نویی گفته بود به چیزی جز برد فکر نکنید

فینال پرحاشیه لیگ با تساوی بدون گل تمام شد تا پرسپولیس فاصله با یکی از مدعیان قهرمانی را حفظ کند و خیلی از این تساوی ناراضی نباشد. این بازی با وجود آن همه حاشیه و جنجال چندان کیفیت فنی خوبی نداشت. مهدی کیانی، کاپیتان سپاهان اما می‌گوید که تیمش مستحق برد بوده و پرسپولیس از این تساوی خوشحال‌تر است. با کاپیتان سپاهان درباره حاشیه‌های این مسابقه و ادامه لیگ گفت‌وگو کرده‌ایم:
 مسابقه با پرسپولیس خیلی جنجالی شد. نظرت درباره بازی چیست؟
حقیقتا ما مستحق برد در این دیدار بودیم. فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. کل بازی در دست ما بود و موقعیت‌های زیادی را هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم اما متأسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد وگرنه پرسپولیس نمی‌توانست یک امتیاز هم از ما بگیرد. متأسفانه ما در خیلی از مسابقات فرصت‌های زیاد گلزنی را به راحتی از دست می‌دهیم.
 ولی خیلی از کارشناسان معتقدند بازی پایاپای بود.
شما اگر یک‌بار دیگر فیلم بازی را ببینید به خوبی متوجه می‌شوید تیم برتر زمین سپاهان بود. اگرچه بازی مساوی شد ولی ما هدف‌مان برد در این مسابقه بود و با تاکتیک برد به زمین آمده بودیم. آقای قلعه‌نویی قبل از بازی هم می‌گفت به چیزی جز برد فکر نکنید. ضمن اینکه این پرسپولیس بود که با گرفتن تک امتیاز نهایت استفاده را برد و اختلاف 5امتیازی خود را با رقیبانش حفظ کرد و ما ضرر کردیم.
 در طول بازی هواداران خیلی علیه آقای قلعه‌نویی شعار دادند علت این موضوع را در چه می‌دانی؟
اصلا این شعارها جالب نبود. من به‌عنوان کاپیتان تیم خیلی ناراحت هستم. علیه پرافتخارترین مربی کشورمان شعار می‌دهند. همه ارکان فوتبال از بازیکنان، مربیان، مسئولان و تماشاگران باید احترام هم را در فوتبال حفظ کنند. شما بازی‌های خارجی را ببینید در اوج حساسیت احترام‌ها حفظ می‌شود و کمترین چالش را شاهد هستیم. این یعنی اینکه از تماشای فوتبال در آرامش لذت ببرید.
  خودت به‌عنوان کاپیتان سپاهان علت جنجال‌های روی سکوها را در چه می‌بینی؟
باید از مسئولان سازمان لیگ گلایه کرد که در چینش جایگاه هواداران سپاهان اشتباه کردند. مسئولان برگزاری مسابقه باید مانند بازی‌های سابق پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی کار می‌کردند؛ یعنی سکوهای بالای هواداران سپاهان را خالی می‌گذاشتند نه اینکه تماشاگران پرسپولیسی بالای سر هواداران سپاهانی بنشینند. همین موضوع به درگیری‌ها دامن زد.
 البته بازیکنان 2 تیم هم داخل زمین درگیری‌های زیادی با هم داشتند. قبول داری این موضوع به سکوها هم کشیده شد؟
مطمئنا درگیری‌های داخل زمین به سکوها هم کشیده می‌شود. گرچه من شنیدم برخی درگیری‌ها از قبل شروع بازی بوده با این حال من داخل زمین خیلی تلاش کردم از خیلی درگیرها جلوگیری کنم و به‌خصوص به بازیکنان خودمان خیلی تذکر می‌دادم وارد جنجال‌ها نشوند.
 این هفته هم با ماشین‌سازی‌ بازی دارید. نظر خودت در مورد این بازی چیست؟
این بازی خانگی است. ان‌شاءالله با حمایت هواداران می‌توانیم 3امتیاز را بگیریم. گرچه کار برای قهرمانی سخت است و نمی‌توانیم حریف را دست‌کم بگیریم و فریب جایگاه ماشین‌سازی‌ را نمی‌خوریم. باید با تمام قدرت به مصاف این تیم برویم تا در نهایت با تلاش بچه‌ها 3امتیاز را بگیریم. سعی می‌کنیم اتفاقات بازی با پرسپولیس را هم فراموش کنیم.
 بعداز این بازی هم 2مسابقه مقابل پدیده و استقلال خوزستان خواهید داشت. فکر می‌کنید شرایط این 2مسابقه چه شود و چه نتایجی برایتان رقم بخورد؟
هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و از الان نمی‌توان گفت چه نتایجی رقم خواهد خورد اما آنچه می‌توانم با قاطعیت بگویم اینکه با تمام توان در این 2بازی حاضر خواهیم شد. ضمن اینکه یک بازی حساس هم در جام حذفی مقابل پرسپولیس داریم که ان‌شاءالله با حمایت هواداران بتوانیم در این بازی حساس هم پیروز شویم تا در جام حذفی هم به فینال صعود کنیم. البته ان‌شاءالله با تدابیر لازم دیگر شاهد جنجال‌های آزادی در نقش جهان نباشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید