• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 15 تیر 1399
کد مطلب : 104039
+
-

بورس ابزار، یراق و دریل



     اگر برای انجام امور ساختمانی یا به‌اقتضای شغل‌تان نیاز به خرید انواع ابزارآلات، یراق، دریل و مته دارید شک نکنید که راسته بازار این اقلام در خیابان امام خمینی(ره) تهران که از خیابان 30تیر آغاز شده و تا خیابان ولیعصر امتداد دارد، یکی از مراکز مناسب خرید اینگونه محصولات است.
       در این راسته بازار می‌توانید انواع لوازم و یراق‌آلات مانند دریل و مته‌های کوچک و بزرگ آهنگری و نجاری، دریل‌های چکشی کوچک و بزرگ، انواع اره، فرز و مینی‌فرزهای آهنبری و سنگبری، ابزار نجاری، سمباده و... را پیدا کنید.
      می‌توانید اطمینان داشته باشید که در بورس ابزار و یراق خیابان امام‌خمینی قادر خواهید بود تا محصولات مورد‌نیازتان را با بهترین قیمت و کیفیت نسبت به مغازه‌های سطح شهربه‌صورت جزئی و کلی و با گارانتی معتبر پیدا کنید.
       مغازه‌های این راسته از میدان حسن‌آباد تا ابتدای خیابان ولیعصر گسترش یافته و می‌توانید در این مسیر از انواع فروشگاه‌های ابزارآلات، لوازم و یراق‌آلات و همچنین تعدادی از نمایندگی‌های برندهای نجاری و آهنگری و سایر ابزارآلات خرید کنید.
       مانند بسیاری از راسته بازارهای واقع‌شده در محدوده مرکزی تهران، بورس ابزار، یراق و دریل و مته خیابان امام خمینی نیز به‌دلیل قرارگرفتن در محدوده اصلی طرح ترافیک و کمبود شدید جای پارک، محل مناسبی برای رفت و آمد با خودروی شخصی نیست اما می‌توانید با خطوط اتوبوس، مترو و تاکسی به راحتی به این راسته بازار دسترسی داشته باشید و با فراغ‌بال گشت‌و‌گذار و خرید کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید