2
سه شنبه 6 آذر 1397
شماره 7537
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دیپلمات‌های بلند پایه ایران دیروز با یک پیام روشن در نشست مهم همکاری هسته‌ای ایران و اروپا در بروکسل-قلب اتحادیه اروپا- شرکت کردند، پیام این بود: جان برجام در خطر است و اگر برجام از هم بپاشد آشوب بر پا می‌شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به افزایش بلایای طبیعی در ایران در طول یک سال اخیر و تقارن آن با تشدید تحریم‌ها، انتظار می‌رود مجامع بین‌المللی از دولت ترامپ درخواست تعدیل تحریم‌های نفتی ایران جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده و آسیب‌دیده را مطرح کنند.
ارتش، مسئول حفاظت از مرزهای مشترک با افغانستان/ درخواست وکلای ایران از دبیرکل سازمان ملل
دفاعی
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره قابلیت‌ها و تجهیزات جدید نصب شده روی ناوشکن سهند، گفته است: ناوشکن سهند به سامانه دفاع نقطه‌ای بومی کمند تجهیز شده است
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت حل مشکلات معیشتی و صنفی کارگران با همکاری همه قوا، خاطرنشان کرد: دشمن در پی سوءاستفاده از برخی مطالبات است و کارگران نباید اجازه دهند که مطالباتشان، بستر و بهانه‌ای برای استفاده ابزاری دشمنان و ایجاد بی‌نظمی در کشور شود.
محمدحسین سپهر -جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین- در گفت‌وگو با ایسنا گفته است که طی مکاتباتی اعلام آمادگی کرده‌اند در بحث مبارزه با قاچاق ارز و کالا به دولت کمک کنند.
گفت وگو با اکبرترکان یک روزبعد ازبازنشستگی ازدولت

جبران نیروهای بازنشسته تا 3سال آینده سخت است

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان جدایی برخی چهره‌های نام‌آشنای دولت‌های تدبیروامید و پیش از آن دولت سازندگی را از نظام اداری کشور به همراه داشته است.
PDF ایران
کوتاه ایران
سانسور «هادی رحمانی‌فضلی»/ صدای اصحاب قدرت در مجلس/ مخالفت با سنت اعطای خادمی
مرگ باغستان تاریخی قزوین با نگاه ماشین‌محور به شهر/ پولدارها زباله‌های کثیف‌تری تولید می‌کنند