13
سه شنبه 6 آذر 1397
شماره 7537
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آتش به پا نکنید آقای مالک!

یادداشت
انسجام این خاک مهم‌تر از پول‌های شماست. تنها حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، اهتزاز پرچم‌های ژاپن در ورزشگاه آزادی توسط برخی از هواداران تیم مهمان نبود...
ویژه
3 سکانس طلایی از ربیع‌خواه بعد از حضور دوباره در میادین
مصدومیت‌ها؛ تازه‌ترین ضربه زوج طاهری- طارمی به پرسپولیس
به‌نظر می‌رسد این روزها روح طارمی در کالبد منشا حلول کرده است. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی فرصتی را از دست داد که باور کردنش سخت بود.
بیش از یک ماه پس از انتقاد تند از مدیریت فدراسیون والیبال،هنوز کمیته انضباطی سعید معروف را صدا نزده است.آیا او بازخواست می‌شود؟
گزارش و مصاحبه‌ای از میشاییل شوماخر منتشر شده که امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد.
الحاجی گرو -بازیکن نیجریه‌ای استقلال- درباره شایعاتی که پیرامون او در برخی رسانه‌ها و صفحات هواداری وجود دارد و از این بازیکن به‌عنوان یکی از بازیکنان خروجی استقلال در نیم‌فصل نام برده می‌شود...

داستان مردی که از100 گذشت

تیتر یک
کارلوس کی‌روش، دیروز در یک جمع رسانه‌ای صدو دومین پیروزی‌ ملی‌اش را جشن گرفت. او در حاشیه این جشن از خاطرات خوب و بدش گفت، از میراثش در ایران و البته فراموش نکرد که مثل همیشه به برانکو هم طعنه بزند
استقلال شفر متولد خوزستان

استقلال شفر متولد خوزستان

درباره استانی که سرمربی آبی‌ها را ناامید نمی‌کند. پس از 2 مسابقه بدون برد در لیگ برتر، استقلال سرانجام در اهواز به مسیر پیروزی برگشت.
شاه‌ماهی دل‌مرده
شاه‌ماهی دل‌مرده
تبریزی- استقلال؛ پایان راه نزدیک است؟مرتضی تبریزی ابتدای فصل با انتقالی پرخرج از ذوب‌آهن راهی استقلال شد تا بعد از سال‌ها این انتقال به واقعیت تبدیل شود و آبی‌های تهرانی یکی از اهداف لیست اولیه شفر را جذب کنند.
بازیکنان پرسپولیس دیروز تمرین نکردند و نخستین اعتصاب فصل هجدهم را به‌دلیل عدم‌برآورده‌شدن خواسته‌های مالی و مطالبات‌شان رقم زدند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تبریزی فصل گذشته هفتمین بازیکن برتر لیگ بود اما این فصل به رتبه 65 سقوط کرده است
بازیکنان زیادی هستند که به سمت هنر کشیده می‌شوند. برخی از آنها مثل الکسیس سانچس یا پتر چک ساز هم می‌زنند؛ برخی مثل سرخیو راموس آواز هم می‌خوانند.
فدراسیون کشتی بعد از رسول خادم با موج گسترده استعفاها روبه‌رو شد. جالب اینکه اکثر نفراتی که استعفا کرده بودند کماکان سرکار حضور دارند و باید گفت این استعفاها بیشتر جنبه نمایشی داشت.