17
چهار شنبه 20 اسفند 1399
شماره 8179
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال ایران/آخر هفته آرام با جام‌حذفی

فردا و پس‌فردا در جام‌حذفی احتمالا همه مدعیان صعود می‌کنند؛ مگر آنکه یک قشقایی جدید ظهور کند
این هفته لیگ برتر فوتبال تعطیل است و به‌جای آن لیگ‌برتری‌ها نخستین مرحله از بازی‌هایشان در جام‌حذفی کشور را برگزار می‌کنند.
ویژه
داوود نوشی صوفیانی، دروازه‌بان مس رفسنجان این هفته با درخشش در مقابل گل‌گهر باز هم میانگین امتیازاتش را ارتقا داد و با سبقت از حامد فلاح‌زاده صدرنشین جدول دروازه‌بان‌ها شد.
یکی از طلبکاران پیگیر پرسپولیس که نهایتا هم توانست پنجره این باشگاه را ببندد و خریدهای جدید را لااقل از بازی با نفت آبادان محروم کند، سوشا مکانی است.
برنامه بازی‌ها
شهریار مغانلو پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی بالاخره روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او حالا قرار است بازی در یک تیم بزرگ را تجربه کند؛ اتفاقی که مدت‌ها منتظرش بوده است. مغانلو در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی از احساسش پس از نخستین تمرین با پرسپولیس گفته است. شهریار مغانلو پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی بالاخره روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او حالا قرار است بازی در یک تیم بزرگ را تجربه کند؛ اتفاقی که مدت‌ها منتظرش بوده است. مغانلو در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی از احساسش پس از نخستین تمرین با پرسپولیس گفته است.
بارسلونا 2 روز پس از چهارمین سالروز کام‌بک تاریخی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و یک هفته بعد از کام‌بک در جام حذفی مقابل سویا امیدوار است امشب دوباره باخت 4 گله در دیدار رفت مقابل پاریس را در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا جبران و به دور بعدی صعود کند.
خبر عجیب این روزهای باشگاه استقلال، انتصاب فرزاد مجیدی به‌عنوان «کمک‌سرپرست» باشگاه استقلال است؛ اتفاقی عجیب که بسیار بعید است جایی غیر از ایران رخ بدهد.

توکیو بدون توقف

حسن یزدانی دیروز کامران قاسم‌پور را 5 بر 2 شکست داد و مسافر المپیک شد. او به همشهری می‌گوید از این پس به مبارزه با تیلور آمریکایی فکر می‌کند
مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روز گذشته در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد و نفرات برتر اوزان 57 و 86کیلوگرم مشخص شدند.
دیپلماسی دیرهنگام

دیپلماسی دیرهنگام

شهاب عزیزی‌خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال امیدوار است با کمک وزارت خارجه، مشکل میزبانی ایران در انتخابی جام‌جهانی را حل کند، شواهد اما می‌گوید کار او دشوار است
شهاب عزیزی‌خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران، دیروز با محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه دیدار کرد تا شاید بتواند از توان دیپلماسی کشور برای حل مشکل میزبانی فوتبال کمک بگیرد.
اسلامیان: هنوز هم می‌گویم قرارداد ویلموتس مشکلی نداشت
اسلامیان: هنوز هم می‌گویم قرارداد ویلموتس مشکلی نداشت
گفت‌وگو با محمود اسلامیان، مردی که برخی او را رئیس در سایه فوتبال ایران در یک دهه گذشته می‌خوانند
محمود اسلامیان را بسیاری مرد در سایه فوتبال ایران در یک دهه گذشته می‌دانند.
همیشه اینطور نیست که مردان، زنان ورزشکاران را ممنوع‌الخروج کنند.

پورقاز: امسال جام می‌خواهیم

عزت‌الله پورقاز روزهای خوبی را با سپاهان می‌گذراند. او یکی از بازیکنان کلیدی محرم نویدکیا در خط دفاع سپاهان است و با بازی‌هایی که داشته امیدوار است در تیم ملی هم جایی داشته باشد.

دمکراسی در استوری

تصاویری منتشر شده از استوری‌های منتسب به صفحه علیرضا رحیمی، معاون باشگاه تراکتور که وی در آنها برای جذب بازیکن، بین هواداران نظرسنجی گذاشته است.

نقل قول

قاسم حدادی‌فر با 37‌سال سن، تصمیم گرفته در پایان فصل از دنیای بازیگری خداحافظی کند.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در جواب خبرنگارانی که گلایه کرده‌اند چرا در این فدراسیون کسی پاسخگوی رسانه‌ها نیست، گفته برای اینکه ورزشکاران آرامش داشته باشند، اعضای فدراسیون با رسانه‌ها ارتباط ندارند؛ «برخی رسانه‌ها خیلی به حاشیه می‌روند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.»
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8179