21
چهار شنبه 20 اسفند 1399
شماره 8179
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم / نظارتی بر دریافت حق کمیسیون دفاتر معاملات املاک نیست

متأسفانه تعدادی از دفاتر معاملات املاک بدون اینکه کد رهگیری برای مشتریانشان صادر کنند، حق کمیسیون می‌گیرند و هیچ نظارتی هم بر این رقم نیست.
ویژه
گودبرداری غیراصولی برای ساخت ساختمانی در شرق تهران باعث تخریب ساختمان مجاور شد اما دقایقی پیش از این حادثه ساکنان آن ساختمان آنجا را ترک کرده بودند و در این حادثه به هیچ‌کس آسیب نرسید.
سؤال از شما، پیگیری از ما
سرباز هنگ مرزی ارومیه که هنگام انجام مأموریت به‌شدت مصدوم شده بود، پس از انتقال به تهران روی تخت بیمارستان به شهادت رسید.

دستگیری 739مجرم در عملیات پلیس پایتخت

داخلی
با اجرای چهل‌و‌دومین مرحله از طرح رعد از سوی پلیس پیشگیری پایتخت، 739مجرم ازجمله 25متهم فراری دستگیر شدند، 46باند منهدم و 3733قلم اموال مسروقه از دستگیرشدگان کشف شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه 2شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع وضعیت آسفالت خیابان آبشار در ستون با مردم روز 28بهمن‌ماه پاسخ داده است: محور آبشار فرحزاد قریب به یک سال گذشته به‌صورت مقطعی روکش آسفالت شده است‌، اما در همین مدت به‌دلیل وجود رستوران‌های متعدد و آبریزی مداوم و تغییرات دمایی، چاله‌ها و حفره‌هایی مجدد در معبر ایجاد شده که به کرات شهرداری ناحیه اقدام به ترمیم، ‌مرمت و رفع خطر آنها کرده است و برای اصناف متخلف نیز اخطار و جریمه لحاظ شده است.