• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 20 اسفند 1399
کد مطلب : 126426
+
-

پورقاز: امسال جام می‌خواهیم

مدافع سپاهان که در زمان کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شد، از انگیزه‌هایش برای بازگشت به تیم ملی می‌گوید

پورقاز: امسال جام می‌خواهیم

عزت‌الله پورقاز روزهای خوبی را با سپاهان می‌گذراند. او یکی از بازیکنان کلیدی محرم نویدکیا در خط دفاع سپاهان است و با بازی‌هایی که داشته امیدوار است در تیم ملی هم جایی داشته باشد. گفت‌و‌گو با پورقاز را از برد 6‌گله این تیم مقابل آلومینیوم در هفته هفدهم آغاز می‌کنیم: «شاید هر تیمی بتواند در یک بازی 6 گل بزند اما تعداد آنهایی که به این تعداد گل رسیده‌اند، کم است. در بازی با آلومینیوم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان توانستیم 6گل بزنیم. گلی که ما دقیقه 15زدیم، باعث شد حریف نظم تیمی‌اش را از دست بدهد. خوشبختانه بازیکنان ما هم از این فرصت استفاده کردند و توانستند به گل‌های بعدی برسند. البته این نتیجه دلیل نمی‌شود که بگوییم آلومینیوم تیم ضعیفی بود. همه می‌دانیم این تیم چه قدرتی دارد و این باخت چیزی از شایستگی آلومینیوم کم نمی‌کند. درست است این نتایج عجیب است اما ممکن است تا پایان فصل باز هم از این نتایج به‌دست بیاید.»‌
او درباره شرایط تیم سپاهان می‌گوید: «خوشبختانه شرایط‌مان خوب است. بازی با آلومینیوم برای ما تمام‌شده است و فقط به بازی با مس رفسنجان در جام حذفی فکر می‌کنیم. بعداز آن هم بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی در لیگ داریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. لیگ امسال شرایط خاص خودش را دارد و نتایج نزدیک به هم است.»
پورقاز سپاهان را هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی می‌داند که جام می‌خواهد: «خوشبختانه محرم نویدکیا به تیم ما آرامش داده است و همین مسئله باعث شده ما دغدغه خاصی نداشته باشیم و فقط به ارائه بازی‌های قابل‌قبول فکر کنیم. بازی‌های تهاجمی ارائه می‌کنیم و این هم به‌خاطر همدل بودن تیم است. من خیلی امیدوارم که بتوانیم پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم و قهرمان شویم. ما امسال جام می‌خواهیم.»
این مدافع درباره شرایط خودش هم توضیح می‌دهد: «خوشبختانه شرایط خوبی دارم و می‌خواهم تا پایان فصل همین روند را ادامه دهم. حتی می‌خواهم دوباره به تیم ملی برگردم. من زمان کی‌روش سابقه دعوت به تیم ملی را دارم الان هم با انگیزه کار می‌کنم تا نظر آقای اسکوچیچ را جلب کنم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
معجزه نمی‌خواهیم
نقل قول خبر/پیگیر وعده‌های شهرداری خواهیم بود