• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 20 اسفند 1399
کد مطلب : 126425
+
-

امجدیه/ همه‌‌چیز فدای آرامش

لیلی خرسند - خبرنگار

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در جواب خبرنگارانی که گلایه کرده‌اند چرا در این فدراسیون کسی پاسخگوی رسانه‌ها نیست، گفته برای اینکه ورزشکاران آرامش داشته باشند، اعضای فدراسیون با رسانه‌ها ارتباط ندارند؛ «برخی رسانه‌ها خیلی به حاشیه می‌روند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.» درست است فدراسیون تیراندازی با سهمیه‌هایی که برای بازی‌های المپیک توکیو گرفته خودش را فدراسیون موفق معرفی کرده و شاید دلیل موفقیت همین آرامش و دور بودن از جنجال‌های رسانه‌ای باشد اما دادگر در نشست خبری‌اش که چند روز پیش برگزار شد، همه‌‌چیز را خوب جلوه داد. ان‌شاء‌الله بچه‌های تیراندازی با موفقیت از المپیک برگردند اما اگر خدای نکرده نتیجه نگرفتند، آقای دادگر حق ندارند نداشتن فشنگ و کمبود امکانات مالی و داستان‌های تکراری را بهانه کنند.

فقط دیگران مسئولند؟
بالاخره بعد از چند‌ماه غیبت، لیلا صوفی‌زاده در انظار عمومی ظاهر شد و چند کلمه‌ای هم صحبت کرد. نایب‌رئیس سابق فدراسیون فوتبال که چند ماهی در سکوت به سر برد، در مراسم تودیعش‌ توصیه‌های به تیم جدید کرد؛ اینکه مسئولیت سنگینی به دوش دارند و یکی از این مسئولیت‌ها بازگشت تیم ملی فوتبال زنان به رنکینگ فدراسیون جهانی است. صوفی‌زاده توضیح نداد که در زمان حضور خودش در فدراسیون چه کاری برای حفظ جایگاه تیم ملی انجام شد و چرا خود او به این مسئولیت سنگین عمل نکرد، حتی حاضر نشد توضیح بدهد چرا تیم ملی از رنکینگ خارج شد.

نظارتی نیست 
فدراسیون پزشکی ورزشی به تیم‌ها و ورزشکارانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند، هشدار داده و تأکید کرده که با آنها برخورد می‌کند. اما این فدراسیون چطور می‌خواهد متوجه شود کی پروتکل‌ها را رعایت می‌کند و کی رعایت نمی‌کند؟ بهانه این هشدار ورود تماشاگران به محل تمرین تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک است. اگر عکس‌های تمرین این دو تیم منتشر نمی‌شد، این هشدار را می‌دادند؟ اگر مسئولان این فدراسیون به سالن‌های ورزشی سر بزنند، شاید متوجه شوند که چه خبر است. چه در سالن‌هایی که تمرینات تیم‌های ملی آنجا برگزار می‌شود و چه در سالن‌هایی که مسابقات، کمتر کسی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید