11
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
شماره 7941
سیاست
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شفاف‌سازی ایران درباره مرگ اتباع افغانستانی

سخنگوی وزارت خارجه، جان باختن اتباع افغانستانی را بی‌ارتباط با مرزبانان ایران عنوان کرده است
وزارت خارجه ایران در تازه‌ترین موضع‌گیری درباره وقوع حادثه برای برخی اتباع افغانستان در مرز ایران، طرف افغان را به بی‌مبالاتی در نگهداری از مرز مشترک متهم کرده است.
ویژه
محمدرضا حیدری‌افشار، دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه دریایی ارتش درخصوص حادثه کنارک، گفت: انتظار می‌رود تا بررسی دقیق تیم‌های کارشناسی حاضر در محل حادثه از هرگونه گمانه‌زنی در این خصوص پرهیز شود.
حدود یک‌دهه بعد از غائله حمله نیروهای خودسر به سفارت انگلیس در تهران، هنوز حساب و کتاب خسارات آن حمله انجام نشده و یک نماینده فاش کرده که انگلیسی‌ها فاکتوری 27میلیارد تومانی روی دست وزارت خارجه ایران گذاشته‌اند.

خط و نشان‌های مجلس جدید

منتخب تهران به دولت گفته است با شروع مجلس جدید تغییر را احساس خواهید کرد
سیدرضا تقوی، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و از چهره‌های مؤثر اصولگرا و عضو هیأت مشورتی جمنا جبهه مردمی اصولگرایان روز گذشته در دفتر لانه جاسوسی سابق آمریکا و در محلی که در گذشته دفتر سفیر وقت آمریکا بوده است، نشست خبری برگزار کرده بود تا درباره اولویت‌های مجلس آینده سخن بگوید.

طرح تأسیس سفارت مجازی در فلسطین

نمایندگان مجلس روز گذشته با دوفوریت طرح تقابل ایران با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی موافقت کردند.
نطق یک رد صلاحیتی!
نطق یک رد صلاحیتی!
قاسم میرزایی‌نیکو،  نماینده مجلس دهم، در آخرین نطقش در بهارستان نسبت به رد صلاحیت برخی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس انتقاد کرد.
دبیر ستاد انتخابات کشور، گفت: به جز منتخب تفرش، گزارش دیگری درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخبین مجلس یازدهم به ستاد انتخابات کشور نرسیده است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
علیرضا رحیمی، نماینده تهران و علی بختیار، نماینده گلپایگان در تذکراتی جداگانه خواستار ارائه گزارش در مورد سانحه ناو کنارک شدند.