2
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
شماره 7941
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خسارت فقدان جوانان پرتلاش، سنگین است

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب‌دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسئلت کردند.
مجلس
در جدال رضا رحمانی و دولت بر دلایل عزلش، روایت مجلس روشن‌کننده چرایی و چگونگی عزل وزیر صمت است؛ روایتی که برخلاف ادعای رحمانی مویدی بر شرح محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی است.
گفت‌وگوی همشهری با مرتضی مبلغ درباره ضرورت همبستگی ملی در کشور:

باید شرایط اعتمادبخشی درجامعه ایجادکرد

در ماه‌های اخیر به‌دلیل رفتارهای سازنده از طرف حاکمیت اعتماد مردم افزایش یافته است _ برخی ناکارآمدی‌های سالیان سال، کمبودها و خود بیماری کرونا آسیب‌های جدی به اقشار کم‌درآمد وارد کرده‌اند و می‌توانند بسترساز حوادث خطرناکی باشند
موضوع گفت‌وگوی ملی و ترمیم شکاف‌های اجتماعی ناشی از اختلافات مردم با حاکمیت، 3سال پس از دولت دوم تدبیروامید همچنان نگرانی و دغدغه اصلی بسیاری از رهبران سیاسی و فعالان جریان اصلاح‌طلبی در کشور است.
همرزمان 19شهید ناوچه کنارک اینگونه با چشمانی اشکبار دریادلان را به خانه ابدی بدرقه کردند.
PDF ایران
کوتاه ایران
تولیت آستان قدس رضوی از به کار بردن عنوان آیت‌الله انتقاد کرد و خطاب به مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نوشت از جنابعالی مؤکدا می‌خواهم از این واژه بزرگ که بنده لایق آن نیستم استفاده نشود.