• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 15 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99873
+
-

جهان

  حمایت پپ از ادامه لیگ برتر
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که مادرش را کمتر از یک‌ماه پیش به‌دلیل ابتلا به کرونا از دست داده، از ادامه مسابقات لیگ برتر حمایت کرد. روزنامه میرر به نقل از یکی از منابع خود در باشگاه منچسترسیتی که از او به‌عنوان یکی از مقامات ارشد باشگاه یاد کرده نوشت: « وقتی فصل دوباره شروع شود پپ هدایت تیم را به‌عهده خواهد داشت. شکی نیست که او و خانواده‌اش دوران سخت و غم‌انگیزی را سپری می‌کنند ولی پپ به باشگاه اعلام کرده از پیام‌های محبت‌آمیزی که پس از مرگ مادرش دریافت کرده دلگرم شده و به تعهد خود به‌عنوان سرمربی تیم پایبند است.»

  اتهام عجیب به رونالدو
نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو عامل اصلی انتشار خبر ابتلای دوباره پائولو دیبالا به ویروس کرونا بوده است. در هفته جاری برای چندمین‌بار در ‌ماه جاری خبری مبنی بر مثبت بودن تست کرونای پائولو دیبالا و نامزدش منتشر شده و این نشریه معتقد است رونالدو از طریق دوستان مطبوعاتی‌اش این خبر را رسانه‌ای کرده تا مدت بیشتری در پرتغال بماند و استراحت کند!

  توقف مذاکرات ترشتگن با بارسا
مارک آندره ترشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا تأیید کرد که مذاکراتش با این باشگاه برای تمدید قرارداد او متوقف شده است. با این حال ترشتگن تأکید کرد که از حضور در باشگاه بارسلونا کاملا راضی است و هم‌اکنون هم او و هم باشگاهش نگرانی‌های مهم‌تری دارند. قرارداد فعلی ترشتگن با بارسا در پایان فصل 2022-2021 به پایان می‌رسد. درحالی‌که شایعاتی درباره انتقال ترشتگن به بایرن مونیخ در پایان قراردادش مطرح شده و باتوجه به اینکه آینده مانوئل نویر در این تیم آلمانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بارسلونا و هواداران این تیم اخبار مربوط به قرارداد ترشتگن را با نگرانی دنبال می‌کنند.

  کمک اوزیل برای افطار فقرا
مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار و مسلمان باشگاه آرسنال که چندی پیش به‌دلیل مخالفتش با کاهش دستمزدها در آرسنال در مواجهه با بحران کرونا با انتقادهای زیادی مواجه شده بود، برای کمک به مسلمانان بی‌بضاعت در ‌ماه رمضان، مبلغ 80هزار پوند به خیریه پرداخت کرد. این پرداخت کمک اوزیل که به سازمان هلال احمر ترکیه انجام شده در انگلیس خبرساز شده است. اوزیل اعلام کرده 80هزار پوندی که به هلال احمر ترکیه پرداخت کرده برای تهیه افطار برای 16هزار مسلمان در ترکیه و سوریه هزینه خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید