• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99332
+
-

پهلوان: لیگ برتر نباید نیمه‌کاره بماند

اتفاقات تراکتور روی فوتبالم تأثیر گذاشت

امیرحسین اعظمی

احسان پهلوان بعد از پایان دوران خدمت سربازی و جدایی از تراکتور، روزهای خوبی را در ذوب‌آهن تجربه نکرد. او در زمان مربیگری علیرضا منصوریان تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شد ولی جدایی این مربی در نهایت وضعیت پهلوان را تغییر داد و این بازیکن توانست به ترکیب ثابت تیمش برسد. پهلوان درخصوص روزهای سختی که در ذوب‌آهن پشت سر گذاشت به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

  مدت‌ها سکوت کرده بودی، دلیل خاصی داشت که مصاحبه نمی‌کردی؟
خب، این موضوع به‌دلیل مسائل شخصی بود و دوست نداشتم زیاد حرف بزنم یا در رسانه‌ها باشم. می‌دانستم که همه‌‌چیز درست می‌شود و خیلی چیزها تغییر می‌کند.
 بعد از پایان خدمت سربازی شرایط سختی را تجربه کردی. در مورد آن روزها صحبت می‌کنی؟
بله، شرایط برای من خیلی سخت بود. در تراکتور که بودم یک سری مشکلات دست به ‌دست هم داد که خیلی تأثیرگذار بود. من آنجا شرایط خوبی داشتم، یک فصل حتی 6گل زدم و بهترین بازیکن این تیم در لیگ قهرمانان بودم ولی فصل بعد شرایط خیلی سخت شد که این وضعیت حتی بعد از آمدن به ذوب‌آهن روی فوتبال من تأثیر گذاشت. به هر حال فوتبال ممکن است با این اتفاقات همراه شود، در فوتبال همیشه باید جنگید تا شرایط را تغییر داد.
 ظاهرا بابت گرفتن کارت پایان‌خدمت هم اذیت شدی و با 2بازیکن دیگر به آموزشی رفتید؟
قبل از ما این قانون نبود ولی در ماه‌های پایانی حضور در تراکتور به ما گفتند که باید به آموزشی برویم. درست است که اذیت شدیم و حتی 5کیلو وزن کم کردم ولی دوران شیرینی بود. با اینکه اتفاقات تراکتور روی فوتبالم تأثیر گذاشت ولی هرگز ناامید نشدم.
 زمان مربیگری منصوریان نیمکت‌نشین بودی. آیا از این مربی ناراحت نیستی؟
به هر حال نظر شخصی این مربی بود که نیمکت‌نشین باشم و باید به تفکرات هر مربی احترام بگذاریم.
 کار کردن با رادولوویچ چطور است؟
او یک مربی حرفه‌ای است که به نظم اهمیت می‌دهد و تمرینات سختی را هم برای تیم درنظر می‌گیرد. تیم ما بعد از آمدن این مربی از لحاظ بدنی و تاکتیکی شرایط خوبی پیدا کرد و در چند بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. حتی در بازی با تراکتور و استقلال که شکست خوردیم به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم.
 در مورد تعطیلی بازی‌های لیگ برتر و شرایط فعلی چه صحبتی داری؟
هم‌اکنون به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و کادرفنی ذوب‌آهن هر 2هفته یک‌بار تمرینات را تغییر می‌دهند. فعلا که با این شیوه جلو می‌رویم، ما به باشگاه تعهد داریم و باید وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم. البته اینکه فوتبال بازی نمی‌کنیم واقعا برایمان سخت است.
 تو موافق تعطیلی قطعی بازی‌ها هستی؟
خیر، من معتقدم می‌توان بازی‌های این فصل را به اتمام رساند. معتقدم که می‌توان بازی‌ها را به‌صورت فشرده و در 6هفته به پایان رساند، هر چند که بهبود این شرایط هم بسیار مهم است. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر ریشه‌کن شود تا بازی‌ها هم ادامه پیدا کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید