• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99319
+
-

نکته بازی

باز خدا را شکر کن!
گلایه‌های لئاندرو پادووانی از استقلالی‌ها هر روز شدت می‌گیرد. ما موفق شدیم با بدقولی‌هایمان، یکی از نجیب‌ترین فوتبالیست‌های دنیا را به ستوه بیاوریم؛ کسی که به‌خاطر استقلال روی ویلچر رفت، اما لبخند از لبش نیفتاد. پادو روز آخر موقع رفتن از همه ایرانی‌ها تشکر کرد؛ انگار روی دو پای خودش و با یک چمدان پول در حال ترک کشور بود. او به ما اعتماد کرد، اما مدیران ایرانی طبق معمول قدر این اعتماد را ندانستند و به آن ضربه زدند. حالا پادووانی به زبان آمده و پرسیده: «پس کسانی که بالای سرم عکس گرفتند و قول دادند کجا هستند؟» به خدا این همیشه سؤال ما هم بوده. پادو جان! باز برو خدا را شکر کن الکی نگفتند طلبت را به‌حساب ریخته‌اند و بعدش هم برایت فیش بانکی جعلی درست نکردند.

گروه وکلای «خطیر» تقدیم می‌کند
علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال، چند روز بعد از آنکه اعلام کرد از مهران مدیری و تهیه‌کننده دورهمی به‌خاطر مصاحبه علیرضا حقیقی شکایت می‌کند، گفت محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور را هم به‌دلیل مشابهی به دادگاه خواهد کشاند. این در حالی است که اخیرا خبر رسیده بود وریا غفوری هم در پی شکایت خطیر به دادگاه احضار شده و البته او یک پرونده هم علیه علیرضا حقیقی داشت. خدا را صد هزار مرتبه شکر خطیر مدت‌هاست شغل خاصی در فوتبال ایران ندارد، وگرنه معلوم نیست حجم پرونده‌های قضایی او چقدر می‌شد. اینطور که پیش می‌رود، احتمالا به‌زودی باید شاهد تشکیل یک کانون وکلای خاص برای دفاع از خطیر در پرونده‌های مختلف باشیم. البته خود ایشان هم متخصص حقوق ورزشی هستند و همانطور که دیدید یک نتیجه درخشان در پرونده معروف سوپرجام برای استقلال به‌دست آوردند!

برای ثبت در تاریخ
مرتضی فنونی‌زاده بعد از ملاقات با مهدی رسول‌پناه، از او به‌عنوان بهترین مدیر 20سال گذشته باشگاه پرسپولیس نام برده است. یعنی کسی که هنوز یک قدم هم برای تیم برنداشته از نظر
 آقا مرتضی از همین الان بهترین است و در دو دهه اخیر حرف اول را می‌زند. حالا ببینید اگر رسول‌پناه چهار تا جام برای تیم بیاورد و یک موفقیت آسیایی خلق کند، دوستان چه خواهند گفت. به هر حال در فوتبال ایران ثابت شده نتیجه‌ای که برگزاری یک جلسه مشترک با برخی پیشکسوتان دارد، از اجرای هزار تا طرح و برنامه هم ساخته نیست. یادش به خیر، یک روز داریوش مصطفوی وارد یک جلسه 30دقیقه‌ای با محمد علی‌آبادی شد و موقع خروج گفت: «در این نیم ساعت به اندازه پنجاه سال چیز یاد گرفتم.» این جمله فنونی‌زاده هم رفت کنار همان جمله داریوش‌خان!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید