• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99322
+
-

گزینه جانشین بیرانوند؟

رادو از شرایط راضی نیست، حقیقی نمی‌خواهد ایران بماند

حمیدرضا علیپور

لیگ ایران همچنان بدون تکلیف باقی مانده است و همه منتظر مشخص شدن سرنوشت مسابقه‌ها هستند. با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف جایگزین بیرانوند را مشخص نکرده‌اند. دروازه‌بان اول سرخپوشان با آغاز رقابت‌های فوتبال راهی بلژیک خواهد شد. این دروازه‌بان هم‌اکنون منتظر حضور در تست پزشکی تیم جدید خود است و قرار است بعد از پایان شیوع کرونا راهی کشور بلژیک شود.
هم‌اکنون با حضور رادو و درخشش این دروازه‌بان در این فصل خیال گل‌محمدی تا حدود زیادی از درون دروازه راحت است، با این حال سرمربی سرخپوشان از مدیران باشگاه درخواست کرده است که یک دروازه‌بان درجه یک را هم جذب کنند.
نکته مهم اینجاست که فعلا گزینه‌هایی مثل رشید مظاهری و پیام نیازمند با تیم‌های خود قرارداد دارند و قطعا حضورشان در پرسپولیس منتفی خواهد بود. به همین دلیل در روزهای گذشته شایعاتی درخصوص بازگشت دوباره علیرضا حقیقی به پرسپولیس شنیده شده و گویا مدیران باشگاه مذاکراتی را هم با این دروازه‌بان داشته‌اند. با این حال شنیده شده که حقیقی قصد بازی در لیگ ایران را ندارد و در پایان لیگ و شاید حتی پیش از پایان مسابقه‌ها راهی اروپا شود. دروازه‌بان سابق تیم ملی بعد از پایان قرارداد خود با نساجی می‌خواهد دوباره راهی لیگ سوئد شود و به همین دلیل به‌احتمال فراوان پیشنهاد سرخپوشان را رد خواهد کرد.

  رضایت رادو مهم‌تر از جذب گلر
دروازه‌بان کروات پرسپولیس از شرایط مالی خود در این تیم بسیار ناراحت است و از طرفی شنیده می‌شود که با چند پیشنهاد خوب هم روبه‌رو شده است. در شرایطی که جدایی بیرانوند قطعی است و از طرفی هیچ دروازه‌بان تراز اولی هم در لیگ آزاد نیست مدیران باشگاه چاره‌ای ندارند جز اینکه رضایت این دروازه‌بان کروات را مانند بشار رسن به‌دست بیاورند تا بیش از این دستشان در درون دروازه در پوست گردو نماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید