• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99320
+
-

فوتبال ایران

 رسن کاندیدای بهترین لژیونر عراق
سایت «IQ-PRO» عراق یک نظرسنجی به راه انداخته تا بهترین لژیونر فوتبال این کشور در سال‌های گذشته را انتخاب کند. بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس جزو 5نامزد کسب این عنوان قرار گرفت. رسن در نظرسنجی این سایت در سال گذشته به‌عنوان بهترین لژیونر سال انتخاب شده بود. 4لژیونر دیگر عراقی که با رسن در این نظرسنجی رقابت می‌کنند، جستن میرام، علی عدنان، اسامه رشید و احمد یاسین هستند.

  عنایتی: آزادی مال ماست!
روز گذشته رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد این باشگاه زمین شماره 2آزادی را به‌صورت انحصاری در اختیار گرفته است. این ادعا در حالی است که تیم سرخپوشان پاکدشت هم این زمین را تا پایان فصل آینده اجاره کرده است. رضا عنایتی، سرمربی سرخپوشان می‌گوید: «اینکه چرا مسئولان استقلال گفته‌اند زمین شماره‌2 آزادی را به‌صورت انحصاری در اختیار گرفته‌اند، من نمی‌دانم ولی ما تا پایان فصل آینده با این مجموعه قرارداد داریم.»

   فیفا به داد استقلال می‌رسد؟
باشگاه استقلال همچنان تلاش می‌کند طلب سرور جپاروف و گادوین منشا را از محل درآمدهای این باشگاه در فیفا پرداخت کند. حالا که موعد سررسید بدهی‌های این دو بازیکن رسیده، برای خیلی‌ها این سؤال به‌وجود آمده که آیا این بدهی‌ها از محل درآمد استقلال در فیفا پرداخت شده است یا نه. مدیر روابط بین‌الملل باشگاه استقلال در این‌باره گفت: « 4روز پیش با فیفا نامه‌نگاری کردیم و آنها به ما اعلام کردند که در حال مذاکره با بانک سوئیسی هستند تا ببینند آیا می‌شود از این طریق مطالبات جپاروف و منشا پرداخت شود یا نه. فیفا دنبال راه‌حلی است که پول این دو بازیکن را پرداخت کند.»

  علیپور پیشنهاد تمدید ندارد
قرارداد علی علیپور با باشگاه پرسپولیس تا قبل از تابستان پیش‌رو به پایان خواهد رسید و این بازیکن با هیچ پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد از سوی مدیران فعلی باشگاه مواجه نشده است. آخرین بار بهمن‌ماه سال گذشته بود که انصاری‌فرد برای بار دوم خواستار تمدید قرارداد با علیپور شد اما او خواسته‌های مالی‌اش را مطرح و هر اقدامی در این مورد را به اواخر فصل موکول کرد. تا این لحظه مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی به تمدید قرارداد علیپور از خود نشان نداده‌اند و این در حالی است که چند واسطه در تلاش برای انتقال او به فوتبال اروپا و حتی کشورهای عربی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید