• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 31 فروردین 1399
کد مطلب : 98628
+
-

نکته بازی

هیچ‌وقت از قلعه‌نویی تعریف نکنید!
بدون شک یکی از جنجالی‌ترین روابط فوتبال ایران مربوط به رابطه امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی بوده و همه از اختلافات دوطرف آگاه هستند. با این حال امیر در تازه‌ترین مصاحبه‌اش مدعی شده مجیدی اخیرا نزد او رفته و نیم‌ساعت به نصیحت‌هایش گوش داده است. موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که قلعه‌نویی می‌گوید: «من فرهاد را دوست دارم. حتی یک فیلم از او دارم که در رختکن گفته امیرخان اگر حرفی می‌زند، چیزی توی دلش نیست!» آقا این عادت قلعه‌نویی است که اگر کسی یک جایی تحت شرایطی دو خط از او تعریف کرده باشد، تا قیام قیامت به عالم و آدم یادآوری می‌کند. یعنی قلعه‌نویی با همین عادتش کاری می‌کند که هیچ‌کس جرأت نداشته باشد از او تعریف کند، حتی اگر حق ششدانگ با امیر خان باشد. آقا بنده‌خدا جوان بوده یک چیزی گفته، شما جدی نگیر!

ما منتظر می‌مانیم
علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش در یک گفت‌وگوی رادیویی مدعی شده بعضی مدیران پیشین پرسپولیس و استقلال دادگاهی شده‌اند: «اکنون برای برخی از مدیران به‌دلیل عملکردشان، در محاکم قضایی پرونده تشکیل شده که در جریان است و زمانی که احکام قطعی شود، اعلام خواهد شد.» آخ که چقدر دوست داریم اظهارات آقای معاون درست و دقیق باشد، این اتفاق رخ بدهد و چند مدیر سابق سرخابی به‌خاطر حیف و میل‌های عمدی یا سهوی‌شان مجازات شوند. یعنی لحظه‌شماری می‌کنیم برای اینکه احکام قضایی وعده داده شده از سوی علی‌نژاد منتشر و اجرا شود. بگذارید میلیون‌ها هوادار فوتبال در ایران یک‌بار ببینند و بفهمند که با تباه کردن سرمایه‌های مادی و معنوی باشگاه‌های دولتی برخورد قاطع می‌شود. اینطوری هم دل هواداران خنک می‌شود و هم از صف مشتریان مشتاق مدیریت در این 2باشگاه کاسته خواهد شد.


با هم دوست باشید بازنشسته‌های عزیز!
یکی از قوانین نانوشته فوتبال ایران این است که حتما باید مدیران یک باشگاه با نفرات قبلی و بعدی خودشان درگیر باشند. اگر 2مدیر دیدید که پشت سر هم یک جا کار کردند و احترام هم را نگه داشتند، شک کنید که یا ایرانی نیستند یا یک جای کارشان می‌لنگد! آدم الان این مصاحبه‌های طاهری و گرشاسبی را علیه هم می‌خواند، حیرت می‌کند. طاهری ادعا می‌کند بعد از او 5میلیارد تومان از درآمدهای باشگاه سند نشده و گرشاسبی هم می‌گوید همه می‌دانند طاهری دروغگو است! دوستان عزیز، از شما بعید است به خدا. مگر جوان هستید که اینطور در رسانه‌ها یقه‌گیری می‌کنید؟ بعد هم دولت عذر هردوی شما را به‌دلیل بازنشستگی از پرسپولیس خواسته و بعید است که دیگر فرصت بازگشت داشته باشید. بهتر نیست در این سن و سال باهم دوست باقی بمانید؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید