• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 31 فروردین 1399
کد مطلب : 98626
+
-

فوتبال ایران

  بشار: بعد از کرونا تیم‌ام را انتخاب می‌کنم
بشار رسن در گفت‌وگو با روزنامه الوطن به موضوعات جدیدی اشاره کرده اما تلاش داشته نسبت به پرسپولیس احتیاط همیشگی را داشته باشد. بشار گفت: «آخرین فصل قراردادم با پرسپولیس را سپری می‌کنم. تیم ایرانی علاقه زیادی برای تمدید قرارداد دارد اما من منتظر وضعیت بیماری کرونا هستم. ممکن است یک تجربه جدید را امتحان کنم و پیشنهادهای مختلفی را هم از تیم‌های حوزه خلیج‌فارس و اروپا (از جمله اسپانیول) دارم. شرایط فعلی وضعیتی است که تصمیمم را به تأخیر انداخته است و با فروکش کردن کرونا، انتخاب را انجام می‌دهم. در واقع من با بیش از یک تیم قطری تماس و مذاکره دارم. قرارداد من با پرسپولیس در ‌ماه ژوئن به پایان می‌رسد اما نمی‌دانم که مسابقات تا شروع فصل جدید به تعویق می‌افتد یا نه. اما این اوضاع هم تمام می‌شود و زندگی به استادیوم‌ها بازخواهد گشت.»

  وریا چرا احضار شده؟
سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید هنوز احضاریه کتبی دادگاه در مورد شکایت از کاپیتان این تیم به دستش نرسیده است. سعید رمضانی در این‌باره به ورزش3 می‌گوید: «راستش قبل از عید بود که چنین اتفاقی افتاد اما به‌خاطر شیوع ویروس کرونا این دادگاه لغو شد، بعد از این اتفاق وریا غفوری به شهرستان رفت و حالا اگر لازم باشد، می‌گویم برگردد تا در دادگاه شرکت کند. چون احضاریه کتبی به‌ دست‌مان نرسیده، دقیقا نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم وریا به‌خاطر شکایت علی خطیر به دادگاه احضار شده است.»

   آذری: کی‌روش ارزش این پاداش را داشت
سعید آذری اعتقاد دارد که میزان 10درصد از کل پاداش تیم ملی مبلغ زیادی برای کارلوس کی‌روش نیست. مدیرعامل جدید فولاد به ورزش3 گفته: «وقتی شما یک‌نفر را به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب می‌کنید و می‌توانید 10میلیون دلار درآمد داشته باشید، این 10درصد پول خیلی زیادی نیست و سرمربی ارزش این را داشته است. در تمامی کشورها این موضوع است که سرمربی می‌گوید من فلان درصد از پاداش را می‌گیرم و تیم را به جام جهانی می‌برم، حتی این موضوع در باشگاه‌ها نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال، ما فصل پیش با آقای منصوریان توافق کردیم و برای راهیابی تیم به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و صعود در هر مرحله پاداش‌های جداگانه‌ای را لحاظ کردیم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید