• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 19 اسفند 1398
کد مطلب : 96693
+
-

مبارزه ویدئوکنفرانسی با کرونا


وزیر کشور در نشست ویدئوکنفرانسی با استانداران با اشاره بر لزوم هماهنگی هرگونه ارتباطات بین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و استانداری‌ها از سوی وزارت کشور برآمادگی حداکثری سطوح مختلف مدیریتی برای مدیریت شرایط تأکید کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: مهم‌ترین عامل تسریع‌کننده در ارتقای مدیریت شرایط موجود کشور، استمرار و تقویت نقش‌آفرینی مؤثر عموم مردم است و بهترین کمک مردم در این شرایط، رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و اجتناب از هرگونه تردد غیرضروری در سطح شهرها و جاده‌هاست.
او ضمن تشریح سناریوهای متفاوت مدنظر که براساس مطالعات علمی تدوین شده است و الزامات و اقتضائات هر یک از این سناریوها، بر حمایت حداکثری استانداران از روند تقویت آمادگی‌ها در عرصه خدمات بهداشتی و درمانی تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های استانی استفاده کنیم و همزمان با رعایت سیاست‌ها و راهبردهای ستاد ملی، همه خلاقیت‌ها و ابتکارات استانی را در چارچوب ترتیبات قانونی و موازین علمی برای بهبود شرایط به‌کار بگیریم و در این مسیر از حداکثر همکاری بخش خصوصی و مردم استفاده کنیم.
وزیر کشور با تبیین اهمیت و ضرورت استمرار آرامش جامعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، صدا و سیما با برنامه‌ریزی لازم، علاوه بر اطلاع‌رسانی شایسته، فضای بسیار پرنشاطی را در آستانه سال جدید برای مردم فراهم کند.
رحمانی فضلی با اشاره به اهمیت اتخاذ رویه واحد در سیاست‌ها و راهبردها و روش‌های اصلی مقابله با شیوع بیماری کرونا، خواستار توجه جدی استانداران به ابعاد اجتماعی، انتظامی و امنیتی شرایط شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید