خدمات جدید سامانه ۱۳۷ درخصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا روی سامانه و اپلیکیشن «تهران من» قرار گرفت. بهگزارش همشهری، ازجمله موضوعاتی که به تازگی در سامانه ثبت درخواستهای مردمی ۱۳۷ به «تهران من» افزوده شده، خدماتی است که در این شرایط میتواند کمکی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا باشد. شهروندان با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه تهران من و در قسمت ۱۳۷ میتوانند با انتخاب موضوع «کرونا» به سه دسته از این اقدامات دسترسی داشته و درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
شهروندان تهرانی اعم از پزشکان، پرستاران و نیروهای امدادی در این شرایط با ثبتنام بهعنوان داوطلب در بخش اول میتوانند در جهت کمک به شهر و همشهریان خود برای مبارزه همگانی با ویروس کرونا گام بردارند.
در بخش دوم، شهروندان میتوانند اقلام بهداشتی و ضدعفونیکننده را جهت کمک به سایر شهروندان اعلام کنند تا شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به جمعآوری و توزیع آن اقدام کند. با توجه به اینکه باز بودن اماکن عمومی غیرضروری در این شرایط میتواند موجب گسترش بیماری باشد، شهروندان میتوانند درخصوص برگزاری هرگونه تجمعات، همایشها، بازارهای محلی و باز بودن مجموعههای ورزشی و غیره به شهرداری تهران اطلاعرسانی کنند تا به سرعت اقدام مقتضی در این رابطه صورت گیرد.
همچنین شهروندان میتوانند در تماس با سرشماره ۱۳۷ و با شمارهگیری کد ۶ به بخش ویژه مرتبط با مقابله با کرونا متصل شوند و موارد فوق را بهصورت تلفنی نیز اعلام کنند.
سازمان فاوای شهرداری تهران که به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن «تهران من» را رونمایی کرده است خدمات غیرحضوری بسیاری را در جهت تسهیل پرداختهای شهری، انواع قبوض و امکان خرید آنلاین بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس ارائه میکند.
چهار شنبه 14 اسفند 1398
کد مطلب :
96477
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/Z68PQ
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved