• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 7 اسفند 1398
کد مطلب : 96013
+
-

مرگ 2کودک در 2حادثه عجیب


2پسربچه خردسال  در جریان 2 حادثه عجیب در شهرهای کرج و سمنان جان خود را از دست دادند. 
به گزارش همشهری، نخستین حادثه در کرج رخ داد. ماجرا از این قرار بود که پسربچه 6ساله‌ای که پدر و مادرش در خانه حضور نداشتند تصمیم گرفت به حیاط برود و تاب‌بازی کند. 
او اما بازی خطرناکی را در پیش گرفت و همین باعث شد که در جریان تاب‌بازی، طناب به دور گردنش گیر کرده و باعث خفگی‌اش شود. پدر و مادر وی که پس از حضور در خانه با این صحنه هولناک روبه‌رو شده بودند وحشتزده اورژانس را خبر کردند و تیمی از امدادگران راهی محل حادثه شدند اما پس از معاینه پسربچه معلوم شد که دیر شده و او جانش را از دست داده است. اما دومین حادثه در یکی از روستاهای شهرستان سمنان رقم خورد. ماجرا از این قرار بود که در ساختمانی نیمه‌کاره در روستای اعلاء از یک بالابر استفاده می‌شد که روز دوشنبه زمانی که پسربچه 5ساله‌ای در مقابل ساختمان حضور داشت، این بالابر از ارتفاع 3متری روی او سقوط کرد و باعث مجروح شدن پسربچه شد.
 شاهدان با دیدن این حادثه پسربچه را به بیمارستان منتقل کردند و پزشکان برای نجات او وارد عمل شدند، اما تلاش آنها فایده‌ای نداشت و پسربچه خردسال به‌علت شدت جراحات جانش را از دست داد. پس از این حادثه و با شکایت خانواده پسربچه، تحقیقات برای مشخص شدن علت اصلی حادثه و مقصران آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید