• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 29 بهمن 1398
کد مطلب : 95369
+
-

با مردم

با مردم

  از خیر رتبه‌بندی فرهنگیان بگذرند
لطفا به مسئولان آموزش و پرورش بگویید از خیر رتبه‌بندی فرهنگیان که شامل هزار تا آزمون و عبور از هفت‌خان رستم است، بگذرند. قبلا با افزایش سابقه هر چند سال یک‌بار رتبه بالا می‌رفت و افزایش حقوق داشتیم و از این همه آزمون و بند و بساط خبری نبود. راست و حسینی بگویند افزایش نداریم و خلاص، چندر غاز افزایش که این همه در بوق و کرنا کردن ندارد.
فرامرزی از تهران

   هفته‌ای یک‌بار به‌مدت 2ساعت لاستیک حواله‌ای می‌دهند
با کلی گرفتاری می‌توان حواله یک جفت لاستیک دولتی گرفت، اما به‌هرحال به‌دلیل گرانی بیش از اندازه، صدها نفر این حواله را می‌گیرند، اما این تازه اول راه است؛ زیرا فقط یک روز هفته، آن هم دوشنبه و فقط در ساعت 10 تا 12 لاستیک تحویل می‌دهند و در انبارقائم در جاده قدیم قم! الان بیش از یک‌ماه است که حواله لاستیک وانت پیکان دستمان است و موفق به گرفتن لاستیک نمی‌شویم. واقعا این چه وضعیتی است که ساخته‌اند. یک‌ماه قبل حواله وانت پیکان گرفتیم.
نظری از قم

  چرا برخی افراد از محل مقدسی مثل مجلس به فساد رسیده‌اند
اینکه مسئولان اعلام کرده‌اند کاری کردیم ‌آنهایی را که در مجلس فاسد شده بودند کنار بزنیم، یعنی مجلس به محل فساد عده‌ای تبدیل شده است. اینکه ما به نماینده‌ای سالم رأی بدهیم و او را به مجلس بفرستیم بسیار جای سؤال دارد.
رضوانپور از تهران 

  افزایش قیمت قالیشویی به‌رغم ادعای اتحادیه قالیشویان
به‌رغم آنکه رئیس اتحادیه قالیشویان ادعا کرد که نرخ قیمت قالیشویی نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته، قالیشویی که تحت نظر اتحادیه فعالیت می‌کند قیمت قالیشویی را که پارسال متری 9هزار تومان بود به متری 11هزارتومان رسانده است! آیا از نگاه رئیس اتحادیه، این افزایش قیمت نیست؟ اگر نیست پس چیست و چرا با افتخار در مصاحبه صدا و سیما اعلام می‌کند که افزایش قیمت نداشته‌ایم؟
رمضانی از تهران

   درگیری مداوم راننده‌های شخصی در خط متروی شهرری - ورامین
وضعیت ایستگاه متروی شهرری به‌خصوص بعد از ظهرها بسیار نامناسب است. اغلب در این ساعت ماشین‌های شخصی ورامین برای سوار کردن یک مسافر با یکدیگر به نزاع و درگیری همراه با فحاشی‌های زننده می‌پردازند و در انظار خانواده‌ها صحنه‌های بسیار نابهنجاری را ایجاد می‌کنند. در واقع این رفتار، آرامش این محلات را بر هم زده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل به این موضوع را داریم. 
جمعی از کاسبان و اهالی محل 

  مسئولان از کاهش تورم سخن نگویند
کاش مسئولان در هیچ مراسم و برنامه‌ای سخنی از کاهش تورم و ثبات بازار و برجام نکنند. اینگونه کمتر نمک روی زخم مردم می‌پاشند.
صنعتی از تهران

  افزایش 150درصدی قیمت خودروهای گازوئیلی 
خودروی کشنده FH500 پارسال یک ‌میلیارد تومان بود که بهمن98 به 2میلیارد و 500میلیون تومان رسید. خودروی کشنده KX چین پارسال 600میلیون تومان بود و امسال یک‌میلیارد و 400میلیون تومان است. درمجموع بیشتر خودروهای گازوئیلی 100 تا 150درصد افزایش قیمت داشته‌اند. هر روز و بی‌برنامه خودروی گازوئیلی بدون هیچ دلیلی گران می‌شود.
جلیلیان ازکرمانشاه

   مصرف موادمخدر در ملأ عام در میدان سرآسیاب پیروزی
در میدان باغچه بیدی، واقع در میدان سرآسیاب محله پیروزی ده‌ها جوان در میدانگاه کوچکی که در باغچه بیدی هست، بی‌هیچ نگرانی و پنهان کاری مواد‌مخدر می‌کشند و حتی تزریق می‌کنند. بارها با 110 تماس گرفته‌ایم، به سازمان بازرسی اطلاع داده‌ایم و از مسئولان شورا کمک خواسته‌ایم، فقط گاهی مأموران می‌آیند و چند نفری از آنها از ترس مأموران می‌روند و چند روز بعد دوباره پیدایشان می‌شود. استدعای رسیدگی فوری و قطعی را 
داریم.
جمعی از ساکنان میدان باغچه‌ بیدی

  کمبود شدید کپسول گاز مایع در گناوه
با افزایش قیمت بنزین، استفاده از گاز مایع (ال‌پی‌جی) در بین ماشین‌های گازسوز بالا رفته و مصرف‌کنندگان گاز مایع خانگی با مشکل روبه‌رو شده‌اند. این روزها سرد شدن هوا، باعث افزایش تقاضای کپسول گاز در سطح شهرستان گناوه و کمبود کپسول گاز مایع شده است. مسئولان به دادمان برسند.
ذهبانی از گناوه

پاسخ مسوولان
شهرک جمهوری به 10مخزن جدید زباله نیازمند است
روابط عمومی منطقه15 شهرداری تهران پیرو درج پیام مردمی با عنوان جمع کردن مخازن پسماند شهرک جمهوری به‌دلیل تعمیر و عدم‌بازگرداندن آنها بعد از 3ماه در ستون با مردم یکم بهمن98 پاسخ داده است: عملیات بهسازی و مرمت 30مخزن زباله شهرک جمهوری با توجه به فرسودگی آنها و به‌منظور ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی انجام شده؛ ولی این محله به 10مخزن جدید نیازمند است که به‌زودی نصب خواهند شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید