• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 21 اسفند 1396
کد مطلب : 9329
+
-

برانکو: 96 را فراموش نمی‌کنم

سال آینده هم تلاش می‌کنیم بهترین باشیم

سالی که گذشت برای سرمربی کروات پرسپولیس با نتایج فوق‌العاده‌ای تمام شد. کسب قهرمانی بعد از سال‌ها، صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و نزدیک شدن به قهرمانی مجدد. شاید اگر شکست اسفند در داربی نبود حالا می‌شد96 را برای برانکو سال رویایی تصور کرد. سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی برگشت برابر الوصل امیدوار است تا بتواند با یک پیروزی علاوه بر حفظ صدر‌نشینی سال96 را به خوبی به‌پایان برساند.

 سال96 برای برانکو چطور گذشت؟
سال96 برای من سالی به‌یادماندنی بود و هیچ وقت آن را از یاد نخواهم برد. در این سال دو قهرمانی لیگ را از به‌دست آوردیم و توانستیم در سوپر جام لیگ هم به قهرمانی برسیم و نفت را  به‌عنوان قهرمان جام‌حذفی شکست بدهیم و نتایج درخشانی را کسب کنیم. و تنها شکست تلخ برای ما باخت برابر الهلال بود که نتوانستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم اما تمام رکوردهای ممکن را شکستیم.

 دوست دارید در سال97 به چه هدفی برسید؟
سال97 باید برای همه بازیکنان و خود من تنها به تلاش کردن خلاصه شود. ما باید سال خوبی را برای خودمان بسازیم ما می‌خواهیم در این سال بازهم با تلاش نتایج درخشانی را کسب کنیم و بهترین باشیم و بتوانیم همچنان هواداران خودمان را راضی نگه داریم.

  امسال پرسپولیس در داربی رفت پیروز شد و در بازی برگشت شکست خورد.
داربی مهمترین بازی در فوتبال ایران است و البته خیلی برای هواداران این دو تیم هم مهم است اما خوشحال هستم که توانستیم در داربی هم پیروز شویم. در داربی برگشت اگر توپ وریا گل نمی‌شد ما بازی را نمی‌باختیم اما در هر صورت این فصل در مهم‌ترین بازی ایران یک‌بار استقلال را شکست دادیم و یک‌بار باختیم و از این بابت ناراحت هستم.

  پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات در سال جدید هم محروم است. این مشکل‌ساز نمی‌شود؟
به هر حال ما این موضوع را می‌دانیم و به‌دنبال این هستیم تا بتوانیم با همین ظرفیت موجود به کار خودمان ادامه بدهیم. البته این در حالی‌است که نوراللهی مجوز بازی را کسب کرده است و عالیشاه هم به‌زودی بر می‌گردد و البته به‌دنبال تمدید با بازیکنان حاضر هم هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید