• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 2 دی 1398
کد مطلب : 90977
+
-

با مردم

با مردم










2ماه بعد از دعوت تحویل خودرویی در کار نیست
مدت 2ماه است که پس از دعوتنامه شرکت سایپا، پول خودروی خود را کاملا پرداختم ولی از تحویل خودرو خبری نیست. این بی‌تعهدی تا کی ادامه دارد و چرا کسی پاسخگو نیست؟
تشکری از تهران 

عامل خرید و فروش صندلی‌های پزشکی را معرفی کنید
افرادی را که صندلی‌های دانشگاه‌ها را در رشته پزشکی خرید و فروش می‌کردند به سزای اعمالشان برسانید و این افراد را به جامعه معرفی کنید.
 کرامتی

خیابان شکوفه لانه موش‌ها شده است
 خیابان شکوفه واقع درخیابان پیروزی تبدیل به لانه موش‌ها و محل تجمع این جانور موذی شده است. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
 حامد ایزدپناه از تهران

برخی با چه رویی می‌خواهند نماینده مردم شوند
برخی افراد که تأیید صلاحیت شده‌اند واقعا با چه رویی می‌خواهند به مردم در لباس نمایندگی مجلس خدمت کنند. بر چه اساسی برخی افراد واقعا صلاحیت‌دار تأیید نشده‌اند.
مروتی از ابهر

نگهداری درخت از کاشت آن مهم‌تر است
همه ساله در فصل پایانی سال در گوشه و کنار کشور هزاران نهال و درخت غرس می‌شود که متأسفانه بعد از کاشت توجه چندانی به آنها نمی‌شود و اغلب می‌خشکند. اگر به درختان کاشته شده در این سال‌ها رسیدگی می‌شد تاکنون ایران پر از درخت شده بود.
 لاهرودی از تهران

در گرمخانه می‌خوابم و یارانه ندارم
مدت‌هاست بیکارم و زمستان‌ها در گرمخانه شهرداری می‌خوابم. بارها برای یارانه اقدام کرده‌ام و هنوز چشم‌انتظارم. اما اخیرا متوجه شدم که به من کمک معیشت بنزین هم تعلق نمی‌گیرد.
کاظمی از شهر ری

کارگران کی ترقی خواهند کرد؟
آیا این عدالت است که یک کارگر که بیشترین زحمات و سختی‌های طاقت‌فرسا را به جان می‌خرد حقوقی بین یک میلیون و 500 تا 600 هزار بگیرد اما پرسنل پیمانکاری شرکت نفت که تمام مزایا و پاداش شاملشان می‌شوند، حدود 3 میلیون و 500 هزارتومان دریافتی داشته باشند؟ نیروی قراردادی و رسمی که دیگر جای صحبت ندارند! با این حساب کارگر چه وقتی ترقی خواهد کرد؟
قهرمانی از سربندر خوزستان

علائم راهنمایی و رانندگی پنهان در پشت درخت‌ها و تبلیغات
بسیاری از علائم راهنمایی و رانندگی در گوشه و کنار شهر زیر شاخه‌های درختان یا تابلوهای تبلیغاتی گم شده‌اند یا رنگ و روی آنها رفته و قابل تشخیص نیستند. لطفا رسیدگی شود.
دواگر از تهران 

پراید از رده خارج شد، خودروی من تحویل نشد
آذر 97یک خودروی سایپا پیش‌خرید کردم و 5شهریور‌ماه تکمیل وجه کردم. اکنون 4‌ماه گذشته و خبری از تحویل خودرو نیست که نیست. پیگیری‌ها هم تا کنون بی‌فایده بوده است!
آرمان عسگری از تهران 

تحصیل‌داران شرکت‌ها کمک معیشت نگرفتند
آن دسته از کسانی که به‌عنوان تحصیلدار شرکت مشغول کار هستند چون پول تنخواه به حسابشان واریز می‌شود، شامل دریافت یارانه معیشتی نشده است. چطور نباید شغل خاص این افراد مدنظر باشد و اینکه واقعا این میزان پول ندارند.
 دولتشاهی از تبریز

دست‌اندازهای خیابان خیام اصلاح شود
دست‌اندازهای داخل خیابان خیام به‌خصوص در دورمیدان محمدیه بسیار خطرناک است و اگر ماشین‌ها ایست کامل نکنند دچار حادثه می‌شوند که همین امر به ترافیک این محدوده دامن می‌زند.
بهدانه از خیام

قوه قضاییه مدارک پزشکی سال‌های اخیر را بررسی کند
از قوه قضاییه تقاضا داریم به موضوع مدارک پزشکی جعلی و دیگر مدارک جعلی رسیدگی کند. دستگیری 40نفر دست‌اندرکار فروش مدارک جعلی نشان از عزم این قوه برای برخورد با متخلفان است و توقع داریم مدارک پزشکی کسانی که در چند دهه اخیر پزشک شده‌اند بررسی و راستی‌آزمایی شود.
شاهرخی از قائمشهر
 

این خبر را به اشتراک بگذارید