• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 2 دی 1398
کد مطلب : 90973
+
-

سرقت میلیونی از خانه عروس و داماد


سارق اموال عروس و داماد کسی نبود جز مستأجر قبلی ساختمان. این مرد با در اختیار داشتن کلید ساختمان وارد خانه زوج جوان شد و اموال آنها را یک روز پس از عروسی به سرقت برد.
به‌گزارش همشهری، این سرقت چند روز پیش در منطقه تهرانپارس رخ داد. ماجرا از این قرار بود که عروس و داماد جوانی، یک روز پس از جشن عروسی از خانه خارج شدند تا برای تحویل گرفتن فیلم و عکس‌های عروسی به آتلیه بروند. چند ساعت بعد وقتی آنها به خانه برگشتند با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. در آپارتمان‌شان باز بود و وسایل داخل خانه کاملا به‌هم ریخته بود. آنها در ادامه متوجه شدند که دزد وارد خانه‌شان شده و بیش از 60میلیون تومان پول و طلایشان را سرقت کرده است.
با شکایت عروس و داماد، تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران برای کشف راز این سرقت وارد عمل شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان با استفاده از کلید، وارد آپارتمان شده و پس از سرقت اموال گریخته‌اند. بنابراین شکی وجود نداشت که سرقت از سوی یک آشنا صورت گرفته است. در ادامه و در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد که آن روز فردی میانسال ابتدا وارد لابی، سپس طبقات و پارکینگ ساختمان شده و پس از سرک کشیدن در طبقات، پس از مدت کوتاهی خارج شده است. در بررسی‌ تصاویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته، تصویری از این فرد به‌دست آمد و معلوم شد که او مدتی قبل در همین ساختمان سکونت داشته و مستأجر بوده است. دستور بازداشت این مرد صادر شد و مأموران موفق شدند وی را نوزدهم آذرماه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
او پس از انتقال به اداره پلیس اعتراف کرد که به‌خاطر مشکلات مالی و تامین هزینه مصرف مواد‌مخدر دست به سرقت زده و اموال مسروقه را به افراد ناشناس فروخته است. به‌گفته سرهنگ مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید