• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 2 دی 1398
کد مطلب : 90974
+
-

قربانیان تیراندازی مرگبار در قهوه‌خانه به 2نفر رسید

قربانیان تیراندازی مرگبار در قهوه‌خانه به 2نفر رسید


با مرگ مصدوم حادثه حمله مهاجمان به قهوه‌خانه‌ای در پایتخت، تعداد قربانیان در این پرونده جنجالی به 2نفر رسید.
به‌گزارش همشهری، ‌شامگاه 14آذر‌ماه 3نفر مقابل قهوه‌خانه‌ای حوالی مسعودیه هجوم بردند. 2نفر از آنها از ماشین پیاده شدند و نفر سوم پشت فرمان خودروی پژو ماند. یکی از آن 2 نفر اسلحه داشت و دیگری شمشیر و قمه. فرد مسلح دیوانه‌وار شلیک می‌کرد و همدستش با قمه شیشه قهوه‌خانه و ماشین‌ها را شکست. این تیراندازی در نهایت باعث قتل راننده بیگناه اسنپ که در گوشه‌ای از خیابان منتظر مسافرش بود و زخمی شدن نوجوانی 13ساله و جوانی 25ساله شد. مجروحان به بیمارستان انتقال یافتند و تحقیقات برای بازداشت مهاجمان که فراری شده بودند آغاز شد. سرانجام مأموران پلیس آگاهی تهران موفق شدند چند روز قبل 2نفر از مهاجمان را بازداشت کنند اما نفرسوم فراری شده بود که تحقیقات برای بازداشت وی ادامه دارد. در تحقیق از 2 متهم دستگیر شده مشخص شد که انگیزه آنها انتقام‌جویی بوده است.
یکی از آنها(عامل تیراندازی) در بازجویی‌ها گفت: چند‌ماه قبل درجریان یک درگیری در پاکدشت، یکی از بستگان‌مان به قتل رسید. پس از آن جوانی که از بستگان قاتل بود، مدام عکس مقتول را در استوری‌هایش در اینستاگرام می‌گذاشت و به او ناسزا می‌گفت. همین باعث اختلاف بین ما شده بود. فردی که در فضای مجازی رجز می‌خواند، پاتوقش در همان قهوه‌خانه‌ای بود که به آنجا حمله کردیم. ما قصد انتقام‌جویی از او را داشتیم و تصور می‌کردیم که وی در پاتوقش است اما ظاهرا شب حادثه او در آنجا نبود. آن شب وقتی به قهوه‌خانه هجوم بردیم، من در حالت عادی نبودم و بی‌محابا شلیک می‌کردم که بعدا متوجه شدم فرد بیگناهی به قتل رسیده و 2نفر هم مصدوم شدند.
با اعترافات متهمان، هر دوی آنها برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره آگاهی تهران قرار گرفتند تا اینکه شامگاه شنبه، گزارش مرگ جوان 25ساله که در این حادثه به ضرب گلوله زخمی شده و در بیمارستان بستری بود به قاضی محمد تقی شعبانی، کشیک جنایی اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که تلاش تیم پزشکی برای نجات او بی‌فایده بوده و مرگ وی باعث شد تا تعداد قربانیان این حادثه به 2 نفر برسد و حالا جوان مسلح در برابر اتهام قتل عمدی 2نفر قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید