• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 4 آذر 1398
کد مطلب : 88689
+
-

جانشین فرمانده سپاه:

برخی همسایگان در آشوب‌های اخیر خباثت کردند

برخی همسایگان در آشوب‌های اخیر خباثت کردند


سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که پس از گردهمایی بانوان بسیجی برگزار شد، درباره اغتشاشات اخیر گفته است:‌ در آشوب‌های اخیر برخی همسایگان خباثت کردند. به گزارش مهر، او گفته است ترامپ و پمپئو وحشت کردند که ما اینترنت را قطع کردیم.
ـ ما یک خباثت و شرارتی را که آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها، آلمانی‌ها و عربستانی‌ها در آن دخیل بودند، ۴۸ساعته به سرانجام قطعی رساندیم و آنها را شکست دادیم، ولی فرانسوی‌ها ۱۱‌ماه است نتوانستند اعتراضات داخلی خودشان را که هیچ اثری از شرارت و آشوبگری در آنها نیست، کنترل کنند.
ـ امروز خود دشمنان مدعی هستند که در آشوب‌های اخیر دخیل بودند و ما هم ادله کاملی داریم که بیشترین حجم شبکه‌های اجتماعی که می‌توانند درباره یک موضوعی کار کنند، از کدام نقطه جغرافیایی عمل کردند؛ می‌توانیم این را ثابت کنیم و حتما هم ارائه خواهیم داد.
ـ در جریان آشوب‌های اخیر، برخی همسایگان برخلاف روال همسایگی و برخلاف رویه مسلمانی خباثت‌هایی را انجام دادند. ما به همسایگان‌مان توصیه می‌کنیم که توبه کنند و از شرارت‌های خود دست بردارند.
ـ ما اگر بخواهیم از توانمندی‌های مختلفی که در انقلاب اسلامی وجود دارد استفاده کنیم، می‌توانیم در ریزترین مطالب همه کشورها وارد شویم اما ما این کار را نمی‌کنیم، چون اسلام اجازه نمی‌دهد.
ـ ترامپ و پمپئو وحشت کردند که ما اینترنت را قطع کردیم، چون اینترنت مجرای خباثت‌ها و شرارت‌هایی بود که آنها می‌خواستند انجام دهند. متأسفانه ما از سیستم‌های عامل آمریکایی استفاده می‌کنیم و آمریکایی‌ها شرارت‌های خود را از این طریق انجام می‌دهند. متأسفانه ما در عرصه اینترنت ملی کم‌کاری کرده‌ایم.
ـ حتما باید با سیستم اینترنت ملی پیش می‌رفتیم. جبهه انقلاب اسلامی حتما برای طراحی و راه‌اندازی سیستم‌عامل‌های داخلی تلاش خواهد کرد.
ـ متناسب با خباثت‌هایی که از سوی دشمنان انجام شد، جواب داده خواهد شد. ‌همه مزدورانی که با صراحت اعتراف کردند از طرف آمریکا مزدوری انجام می‌دادند را گرفتیم و ان‌شاءالله سیستم قضایی کشور آنها را به اشد مجازات خواهد رساند.
ـ اطلاعات سپاه اواخر سال گذشته و اوایل امسال، یک ساختار و سازمان و بنیه متفاوتی برای اجرای ماموریت‌های ابلاغی فرمانده معظم کل قوا پیداکرد. طبیعی است که ماموریت‌های اطلاعات سپاه بیشتر شده و وقتی میزان فعالیت‌هایش بیشتر شده است، به‌عنوان ضابط قوه قضاییه در برابر شرارت‌ها مقابله می‌کند.
ـ حتما مردم عادی اعتراض‌هایی داشتند و این اعتراض‌ها بدیهی بود، اما ما می‌گوییم که دشمنان هم مثل مردم ما از ساعت 1 دقیقه بامداد روز جمعه از افزایش قیمت بنزین مطلع شدند. اعتراض‌ها اگر به‌صورت طبیعی ادامه پیدا می‌کرد، حتما شرایط بهتری برای پیگیری آن وجود داشت ولی یک مشت از اشرار به میدان آمدند و علیه مردم اقدام کردند و اعتراضات را به انحراف کشاندند.
ـ در جریان اخیر، خیلی از مردم درحالی‌که از فاصله یک متری و یک‌ و نیم متری از پشت به آنها شلیک شده، کشته شده‌اند و این یعنی گلوله از میان خودشان شلیک شده است. اشرار با کلت‌های خفیف خود از پشت مردم را می‌کشتند و این قطعا برای مردم تشریح خواهد شد.
ـ ناو آبراهام لینکلن به‌دلیل کد‌دادن به شرورهایی که این فتنه را برقرار کردند و خوشحال‌کردن آنها و در حقیقت برای انجام عملیات روانی، وارد آب‌های منطقه شد که الحمدلله آمدن ناو هواپیمابر و ناوهای اسکورت آمریکایی‌ها به خلیج‌فارس، هیچ اثری نداشت و دو بز هم به یکدیگر شاخ نزدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید