• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 29 آبان 1398
کد مطلب : 88186
+
-

کافه مجلس

  ایمن‌آبادی رئیس فراکسیون مستقلین شد
در جلسه هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین که صبح روز گذشته برای انتخاب رئیس فراکسیون مستقلین برگزار شد غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با ۲۰رأی از مجموع ۲۰ عضو حاضر در این جلسه به‌عنوان رئیس فراکسیون مستقلین انتخاب شد. به گزارش ایسنا، رئیس قبلی فراکسیون مستقلین کاظم جلالی بود که به‌عنوان سفیر ایران در روسیه انتخاب شد و از نمایندگی مجلس استعفا داد.

  نماینده بندرعباس: کرایه‌ها سرسام‌آور شده است
سیدمصطفی ذوالقدر، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به استناد آخرین اخباری که از حوزه انتخابیه‌اش به او رسیده است، گفت: کرایه‌ها سرسام‌آور شده است؛ از بشاگرد تا بندرعباس ۸۰هزار تومان کرایه گرفتند؛ دولت تاکسی‌ها را ملزم کند که از مردم پول زیادی نگیرند. (ایسنا)

  نشست کمیسیون امنیت درباره بنزین
محمدمهدی برومندی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اشاره به بررسی اعتراضات و اغتشاشات ناشی از گرانی بنزین در جلسه دیروز کمیسیون، گفت: هفته آینده وزیر کشور، اطلاعات و مسئولان ناجا به کمیسیون برای ارائه توضیحات دعوت می‌شوند. به گزارش خانه ملت، وی گفت: نمایندگان اطلاعات خود را از حوزه‌های انتخابیه و نقاط مختلف کشور در نشست روز سه‌شنبه ارائه دادند.

  اعتراض یک نماینده به عدم‌تعطیلی مجلس
سیدحسین نقوی‌حسینی، نماینده مردم ورامین در مجلس از عدم‌تعطیلی جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد و گفت: نمایندگان حلقه واسط بین مردم و حاکمیت هستند چرا هفته آینده را تعطیل نکردیم تا نمایندگان به مساجد، گروه‌ها و اجتماعات بروند و با مردم صحبت کنند؟ ما مردم را در شرایط فعلی رها کرده‌ایم. در بازارها صدها اتفاق می‌افتد؛ راهپیمایی‌ها و اعتراضاتی شکل می‌گیرد و ما در صحن به‌دنبال سؤال از وزرا هستیم. مردم نیازمند حضور نمایندگان بین خودشان هستند. به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی، رئیس مجلس در مورد عدم‌تعطیلی هفته آینده مجلس شورای اسلامی گفت: از آقای پزشکیان خواسته بودم که نظر نمایندگان در این مورد را بپرسند؛ ایشان استمزاج گرفتند و متوجه شدند که نظر غالب نمایندگان این است که هفته آینده جلسه داشته باشیم.

  سؤال یک نماینده درباره پول‌های مشکوک در سینما
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سؤال نماینده مردم تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد درخصوص ورود پول‌های مشکوک به سینما در کمیسیون متبوع خود خبر داد. به گزارش ایسنا، سیده‌فاطمه ذوالقدر گفت: آقای احمد مازنی درخصوص پولشویی و ورود پول‌های مشکوک به سینما سؤال داشتند، یک‌ماه فرصت داده شد که معاونت سینمایی و وزارت ارشاد موضوع را بررسی کرده و پاسخ قانع‌کننده به آقای مازنی ارائه دهند.

  وزیر نیرو مجلس را قانع کرد
صحبت‌های رضا اردکانیان، وزیر نیرو درخصوص علت عدم‌برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با بحران خشکسالی و بحران آب در کشور در نشست علنی دیروز پارلمان مورد بررسی قرار گرفت. نماینده مرودشت پس از استماع سخنان وزیر نیرو از پاسخ‌های وی به‌طور مشروط قانع شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید