• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 18 آبان 1398
کد مطلب : 87087
+
-

راسته فرش دستباف


   اگر توانایی مالی لازم را دارید  و اهل خرید وسایل کاربردی برای منزل یا محیط کار خود هستید تا ضمن رفع نیاز روزمره، در نهایت ارزش‌افزوده بیشتری نیز از خرید اینگونه اقلام نصیب شما شود و از سوی دیگر نگران برخی مطالب مطرح در مورد مضرات استفاده از فرش ماشینی هستید، باید سری به راسته بازار فرش دستباف واقع در خیابان انقلاب اسلامی، میدان فردوسی بزنید.
  مطمئن باشید که با خرید فرش دستباف، جاجیم و گلیم علاوه بر بهترشدن جلوه بصری منزلتان به‌دلیل شیک و زیبابودن این محصولات، در موقع نیاز و ضرورت فروش این اقلام نیز متضرر نخواهید شد.
   قبل از خرید فرش دستباف بهتر است اطلاعاتی راجع به کیفیت و نحوه بافت، مواداولیه مورد استفاده و قیمت انواع فرش در طرح و نقش‌های مختلف، از طریق جست‌وجو در فضای مجازی یا مشاوره با کارشناسان خبره و اهل فن به‌دست آورید.
  نزدیکی به مرکز فرش و همچنین موزه فرش ازجمله ویژگی‌های راسته بازار فرش دستباف میدان فردوسی است که شما می‌توانید با بازدید از اینگونه مراکز، انواع فرش دستباف در طرح‌ها و مدل‌های مختلف را بازدید کنید.
   اگر وقت و حوصله کافی دارید علاوه بر خرید انواع فرش دستباف، گلیم، جاجیم و... می‌توانید در خیابان فردوسی از مغازه‌های چرم‌فروشی، نقره، وسایل شکار و ماهیگیری، کاشی و سرامیک و... نیز دیدن کنید و به قول معروف با یک تیر چند نشان بزنید.
  به‌دلیل قرارگرفتن این راسته بازار در محدوده طرح اصلی ترافیک بهترین راه دسترسی به بورس فرش دستباف، گلیم و جاجیم میدان فردوسی استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است که در این چارچوب دسترسی آسان از طریق مترو، اتوبوس‌های بی آر تی و تاکسی راهگشای شما خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید