• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 14 اسفند 1396
کد مطلب : 8589
+
-

تهران فردا

تهران فردا

فردا سه‌شنبه 15اسفند سال1396 آسمان تهران باز هم ابری‌است. در فاصله 14روز تا پایان حکومت زمستان البته خورشید هم گاهی خودنمایی می‌کند. از دمای هوا (18درجه سانتی‌گراد بالای صفر در روز و 9درجه سانتی‌گراد بالای صفر در شب) این‌طور برمی‌آید که خورشید برای حکمرانی مطلق در آسمان تهران آماده می‌شود. فردا شاید یکی از آخرین روزهایی باشد که ابرهای زمستان96 را در آسمان می‌بینیم. تهران از آسمان تا زمین برای بهار آماده می‌شود.
 

برنامه‌های شهرداری تهران برای هفته درخت‌کاری از جمعه گذشته با کاشت چنارهای جوان در خیابان‌های تهران شروع شد اما یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های امسال شهرداری، فراخوان کاشت درخت به یاد مادر است که فردا (15اسفند؛ روز درخت‌کاری) در خیابان‌های تهران توسط شهروندان رونمایی می‌شود. خیلی‌ها از هم‌اکنون نهال‌های مورد نظر را انتخاب کرده‌اند ولی شهرداری‌های مناطق هم پیش‌بینی‌های لازم را کرده‌اند؛ پس می‌توانید مراجعه کنید و نهال تحویل بگیرید.
 

«جنگ به روایت لباس» عنوان نمایشگاه لباس با موضوع دفاع‌مقدس است که برای سومین سال پیاپی در تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه می‌توانید لباس‌هایی را تماشا کنید که بر اساس اِلمان‌ها و مفاهیم جنگ تحمیلی طراحی شده‌اند. نمایشگاه جنگ به روایت لباس نخستین ‌بار در سال94 برپا شد و توانست توجه اهالی هنر را جلب کند. ساعت16 فردا مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گالری پردیس ملت آغاز می‌شود و زمان بازدید هم، هر روز از ساعت 11تا 20 خواهد بود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید