• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 25 مهر 1398
کد مطلب : 85776
+
-

شاهرودی: در شأن و کسوت من نبود که در تیم امید بمانم

امیرحسین اعظمی| رضا شاهرودی که با بازگشت استیلی به تیم ملی امید برگشته، اعتقاد دارد پیروزی مقابل استرالیا اعتماد‌به‌نفس شاگردانش را بالا برده و باعث شده آنها برای رسیدن به المپیک روحیه بگیرند. البته او مدعی است کادرفنی جدید تیمی به‌هم‌ریخته را تحویل گرفته و توانسته در مدتی کوتاه آن را جمع کند.
   بازی با استرالیا چطور بود؟
استرالیا یک تیم قدرتمند بود و ما در این بازی یک محک جدی خوردیم. ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که استرالیا در کناره‌ها ضعف دارد. به همین دلیل روی نقاط ضعف این تیم کار کردیم و گل‌هایی هم که زدیم، بر اساس تمریناتی بود که انجام داده بودیم. یک‌اتفاق جالب هم در این بازی افتاد که بدنیست بدانید. یکی از بازیکنان استرالیا که 22سال پیش در آن بازی تاریخی برابر ما بازی ‌می‌کرد، در بین اعضای امیدهای این کشور حضور داشت، هر‌چند که اسمش را یادم رفته است.
 مثل اینکه در همین مدت کوتاه روی ضعف‌هایی که تیم المپیک در دفاع داشت، کار کردید، درست است؟
ما تیمی به‌هم‌ریخته را تحویل گرفتیم و آن را جمع کردیم. زمان کمی داشتیم ولی تا جایی که فرصت شد، روی ایرادها کار کردیم. خوشبختانه بچه‌ها هم شرایط خوبی داشتند و همه آنها به ما می‌گفتند که جانمان را برای موفقیت تیم می‌دهیم. این موضوع برای ما بسیار با‌ارزش بود.
 چند درصد احتمال می‌دهید که این تیم به المپیک برود؟
کار سخت است ولی خیلی امیدواریم. بازی با استرالیا نشان داد که تیم ما پتانسیل بالایی دارد و این تیم قطعا در سطح سایر تیم‌های گروه و حتی قوی‌تر از آنهاست. ما باید روی مسائل بدنی و توان جسمی بازیکنان هم کار کنیم تا آنها بتوانند در هر بازی 11کیلومتر بدوند.
 مجیدی بعد از جدایی از تیم المپیک گفته بود که استیلی در کارش دخالت می‌کرد. در این خصوص چه نظری دارید؟
من اسم شخص خاصی را نمی‌آورم. استیلی مدیر فنی و عضو کمیته فنی تیم المپیک است و این حق را دارد که در مورد مسائل فنی با سرمربی صحبت کند. قطعا پست مدیریت با سرپرستی فرق دارد. شما دیدید که بازیکنان هم در مصاحبه‌هایشان به این موضوع اشاره کردند که استیلی هیچ دخالتی در کار فنی نداشت. خوشبختانه با حضور استیلی شرایط بهتر شده است.
 بعد از آمدن مجیدی شما چرا جدا شدید؟
قرارداد من دوساله بود ولی در شأن و کسوت من نبود که در تیم المپیک بمانم، چون سابقه‌ام مشخص است.

این خبر را به اشتراک بگذارید