• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85553
+
-

بازدید معاون رئیس جمهوری از واحدهای دانش‌بنیان در قزوین

بازدید معاون رئیس جمهوری از واحدهای دانش‌بنیان در قزوین

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری روز سه‌شنبه در جریان سفر خود به قزوین از ۲ واحد صنعتی دانش‌بنیان در این استان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری، سورنا ستاری از شرکت فالیزان و اوزن الکترونیک آزمان تولیدکننده سیستم‌های روشنایی و تصفیه‌کننده آب و نفت در شهرک صنعتی کاسپین ۲ بازدید کرد. 

شرکت فالیزان مستقر در شهرستان آبیک از سال ۶۳ فعالیت خود را آغاز کرده و از ۲ سال قبل موفق به حضور در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان شده است. این شرکت در زمینه تولید مواد شیمیایی مربوط به تصفیه آب فعالیت می‌کند. شرکت فالیزان علاوه بر تامین نیاز داخل، محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند و ۱۰ تن از نخبگان نیز با آن همکاری دارند. شرکت اوژن الکترونیک آزما نیز تولید‌کننده سیستم‌های روشنایی به روش‌های روز است که باعث بهره‌وری در مصرف انرژی می‌شود. 

در این بازدید هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آبیک، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند. ۲۶ واحد دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعالیت می‌کنند. براساس آخرین آمار علاوه بر فعالیت این شرکت‌ها تاکنون ۹۷ محصول تولیدشده توسط واحدهای دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری قزوین نیز تجاری‌سازی شده‌اند و به تولید انبوه رسیده‌اند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید